אשדוד עוצרת את הקטר האדום

אשדוד עוצרת את הקטר האדום

המחמאה הגדולה שיכולה לקבל אשדוד העונה  היא שזו לא סנסציה שאשדוד מנצחת את הפועל ירושלים, אשדוד היום, ביכולתה הנוכחית ושחקני המפתח כדוגמת גארט, סוואן וצ׳ארלס שבערב נתון יכולים להכניע כל קבוצה, זה קרה עם מכבי ת״א בנוקיה וזה קורה שוב הערב, מול האדומים מירושלים.

לחבורה המצויינת הצטרף יהוא אורלנד עם 11 נקודת ושלשה אחת, כזו שגומרת משחקים, יחד עם מלחמת הגנה ראויה לציון, היכל מלא וקבוצת אוהדים לוחמת אשדוד עושה זאת בפעם השישית העונה ושולחת את פרנקו והאלופים באשדוד כל הדרך לירושלים כשהם עם הראש למטה.

ashbt-bb

אשדוד לקחה את ההובלה עוד בשלבים הראשונים של המשחק, היא כבר הגיעה ל-10 נקודות יתרון בשיא אך ירושלים ברבע השלישי פתחה מבערים ולקראת סוף המשחק הצליחה ירושלים למחוק את היתרון של מכבי אשדוד – באר טוביה ואף לעלות ליתרון, אשדוד שלא איבדה עשתונות הקשיבה לקהל ונלחמה בשיניים עד שהצליחה להפוך שוב את הקערה ולבסוף גם לנצח.

ashbt-11

ashbt34

מכבי אשדוד/באר טוביה: סוואן 25 (6-12 לשלוש, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חטיפות), גארט 18 (3-7 לשלוש, 7 אסיסטים), תומאס 15 (9 ריבאונדים), אורלנד 11 (3-8 לשלוש), וורקמן 7, גלאדנס 4. כן שותפו: סולומון, שרון, הול ושולדבראנד.

הפועל "בנק יהב" ירושלים: רולנד 17 (3-5 לשלוש, 5 אסיסטים), גפני 15, אליהו 12, פישר 9 (4-4 מהשדה), דאנקן 8, הלפרין 7, ג'נינג 5, סמית' 3. כן שותף: טימור

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*