אירוע סטיילינג 'ירוק' בביגודית של ויצו אשדוד

אירוע סטיילינג 'ירוק' בביגודית של ויצו אשדוד

איך שיק 'ירוק' נולד? נשות אשדוד מוזמנות לסדנה וייעוץ סטיילינג אישי בביגודית בסניף ויצו אשדוד עם הסטייליסטית טל רוז הלוי. בואו ללמוד העצמה נשית דרך טיפוח, סטייל, מיחזור ואפילו חסכון משמעותי בכסף. הכניסה חופשית!

אין לי מה ללבוש זו מחשבה יומית? נורא מתחשק לך לקנות את המעיל שראית בחלון הראווה של חנות המותגים האהובה עליך אבל את לא יכולה להרשות לעצמך את ההוצאה הכספית הזו עכשיו? מתוסכלת?
ומה אם נאמר לך שאפשר אחרת?

כולנו מודעות לכך שהרושם הראשוני חשוב ומשפיע, אולם לא כולנו יכולות להרשות לעצמנו לחדש מידי שבוע את המלתחה הפרטית, בטח לא במחירים שאינם במבצעי סוף עונה.

כידוע, אל סניף ויצו אשדוד מגיעים מידי יום תושבים רבים אשר תורמים בגדים שאינם כבר בשימוש, אותם מוכרות מתנדבות בביגודית הממוקמת בסניף ויצו אשדוד. תתפלאו, אבל בין התרומות ניתן למצוא פריטים במצב מצוין: חולצות, שמלות, חליפות לגברים, מכנסיים, מעילים ועוד. בביגודית תלויים, ממש כמו בחנות יד 2 פרטי הלבוש ומוצעים לקנייה במחירי רצפה שכל אדם יכול להרשות לעצמו.

הסטייליסטית טל רוז הלוי תעביר את הסדנה "איך שיק ירוק נולד?"  ותלמד כיצד ניתן לצאת לשופינג בתוך הארון שלכן וכיצד תוכלו לחסוך כסף מבלי להתפשר על הסטייל. כמו כן, תקבלו כלים פרקטיים ותלמדו בזמן קצר כמה פשוט להתלבש בצורה שבה הבגד שלך יישרת אותך ולא להיפך.

tal rose

אתי אטיאס יו"ר ויצו אשדוד: "אנחנו משיגות כמה מטרות בפעילות אחת. ראשית- ללמד נשים להכיר את עצמן ולאהוב את המראה החיצוני שלהן באמצעות בגדים שמחמיאים למבנה גופן ושמים דגש על החוזקות שלהן, על מה הכי נוח, מתאים תוך דגילה בפשטות. שנית, אנו ממחזרות במקום לזרוק. יש פרטי לבוש מצוינים: קז'ואל ובייסיק עד שמלות ערב וחליפות לגברים והמטרה האחרונה והלא פחות חשובה היא חסכון בכסף- להיראות מיליון דולר בעבור סכום סמלי".

יום ב' 14/12/15 בשעות 18:00-20:00, בסניף ויצו, רח' יאיר 4, אשדוד.

הכניסה ללא תשלום אך רצוי לאשר השתתפות מראש בטל: 08-8565031.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*