אחרי בן גביר שרון מרק פונה ליואב קיש

אחרי בן גביר שרון מרק פונה ליואב קיש

לאור חששם של הורים מאשדוד בעקבות נוכחותם המוגברת של פועלים זרים באתרים הסמוכים לגנים בהם לומדים ילדיהם, שיגרה חברת מועצת העיר שרון מרק מכתב לשר החינוך יואב קיש  וקוראת לו להגיע לסיור בהול בעיר, כשהדגש שזה יקרה לקראת יום האדמה וחודש הרמדאן.

"הורים באשדוד חשים חוסר ביטחון משווע לילדיהם לאור ממשקים של גני ילדים עירוניים לאתרי תמ״א, אתרי בניין פרטיים או עירוניים אשר גובלים לעיתים בקו אפס עם גני הילדים"

מרק מציינת במכתבה לשר החינוך יואב קיש כי רק בשנת 2022 נפתחו באשדוד 207 תיקי חקירה בגין שוהים בלתי חוקיים בעיר. "מדובר באירועי חשיפה יזומים מצד כוחות הביטחון כך שקיימים שב״חים רבים שאינם נתפסו ועדיין מסתובבים בעיר באופן חופשי"

לדבריה, "צוותי החינוך וההוראה בגני הילדים אינם צריכים לספק גם את צרכי האבטחה ההיקפיים, אלא לעסוק בדבר האמיתי לשמו למדו ובאו: חינוך". ובנושא הגנים המאובטחים מוסיפה שרון שחלק מהגנים מאובטחים ואחרים לא. באופן מפתיע, דווקא במרבית גני הילדים הסמוכים לאתרי בניה אין מאבטח/ת חמוש".

 



 

כפי שפנתה לשר בן גביר בפניה אישית שהצליחה להביא אותו לסיור בליל הרצח של פולינה וייסמן ז"ל ברובע ב׳ לפני כחודש מקווה מרק לפעול באותה דרך ולהביא גם את שר החינוך יואב קיש שאליו היא מוסיפה וכותבת:

"אבקש להזמינכם לסיור דחוף בעיר יחד עם גורמי הביטחון על מנת לעמוד על הצרכים הנדרשים לעיר כדי להשיב את הביטחון ותחושת הביטחון בגני הילדים ובקרב צוותי החינוך" – מסכמת מרק את מכתבה.

 

שרון מרק עם השר איתמר בן גביר שנענה להזמנתה של מרק

תגובת העירייה:

"עובדים זרים באתרי בניה כפופים לנהלים ברורים ותחת היתרי עבודה כחוק – אותם מכירים כל הקבלנים וחברות הבניה. בנוסף, מתבצעים מעת לעת ביקורות פתע באתרי הבניה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*