בת 40 נרצחה במכות פטיש. בן גביר: ״צריך לחזק את המשטרה״

בת 40 נרצחה במכות פטיש. בן גביר: ״צריך לחזק את המשטרה״

עוד מקרה מצער של רצח אישה ע״י בן זוגה, הפעם אצלנו באשדוד. בת 40 נמצאה במצב אנוש כשהיא סובלת מחבלות קשות כתוצאה מאלימות מצד בעלה. לרופאי בית החולים לא נותר אלא לקבוע את מותה.

ערן זריקר חובש באיחוד הצלה שהוזעק לזירה בזמן אמת מסר:

"מדובר באישה כבת 40 שנפצעה בינוני כתוצאה מאירוע אלימות. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה מוגדר קשה".

גם הפעם הגיע השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הגיע הערב לזירת הרצח ברחוב קיבוץ גלויות ברובע ב׳ ואמר כי יש לתת יותר כוח למשטרה והוא מקווה שהתקציב לטובת כך יאושר. על-פי החשד, החשוד המרכזי ברצח הוא הגרוש של האישה.

סנ"צ אילן שושן, מפקד משטרת אשדוד:

נכחה בזירת האירוע חברת מועצת העיר שרון מרק ששהזמינה את בן גביר לזירה באופן אישי, זאת אחרי שפנתה אליו כבר לפני חודש בטענה לחוסר ביטחון אישי לנשים ובכלל. שרון מרק פרסה בפניו מחדלים עירוניים והשר הבטיח להגיע לסיור מסודר בעיר וביקש משרון מרק שתדווח לו באופן אישי.

עוד ביקש מרק מהשר בן גביר להקים שולחן עגול כדי לפתור את נושא האלימות באשדוד. "זה מתחיל במניעה" – אמרה מרק. "מבחינתנו זה טרור לכל דבר ואנחנו לא מרגישות בטוחות. בואו נשב נשים וגברים סביב אותו שולחן באופן שווה, לנו יש מצוקות אחרות שלכם אין".

קרדיט תמונה: דוברות מד"א

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*