נתוני פשיעה עדכניים ומפתיעים ברובע ב׳

נתוני פשיעה עדכניים ומפתיעים ברובע ב׳

לפני כשבועיים נרצחה פולינה וייסמן ז"ל רצח אכזרי במכות פטיש, הסיפור זעזע את העיר והשר לביטחון פנים איתמר בן-גביר שהגיע גם לזירה באשדוד לקריאתה של חברת מועצת העיר שרון מרק הזדעזע מהמקרה ומהנתונים שידע שרון מרק לדווח אז. מאז, הצליחה חברת המועצה מרק לעדכן את הנתונים ולהביא תמונות לא פשוטות לצפייה מסיור שעשתה בשטח, משיחות שקיימה עם תושבים ובעלי עסקים ובפוסט נוקב שכתבה בפייסבוק החליטה מרק להוציא שאילתא נוקבת לראש העיר בנושא הביטחון האישי ברובע ב׳ ובכלל.

 

מצ״ב הפוסט שהעלתה הגב׳ מרק:

מאז הרצח ברובע ב׳ והפגישה עם איתמר בן גביר בו התרעתי בפניו כי תושבי אשדוד לא מרגישים בטוחים -המשכתי ונפגשתי האחרונים נפגשתי עם בכירי משורה ושב״כ,
סיירתי ברובע ב׳ בכל שעות היממה וגיבשתי את מפת הפשיעה כפי שעולה לשנת 2022 בעיקרה:

 

שרון מרק: צילום אבי רוקח

 

מנתוני המשטרה העדכניים לשנת 2022 עולה כי ביחס לרובע ב׳ נפתחו:

  • 147 תיקי תקיפה
  • 159 תיקי איומים
  • 23 תיקים בגין שוהים בלתי חוקיים
  • 65 תיקים בגין גניבות
  • 72 תיקים בגין גרימת נזק לרכוש בזדון

 

צילום ותיעוד: שרון מרק

 

זו השאילתא שנשלחה לראש העיר:

 

בנוסף גיליתי, כי ״מרכז שיטור קהילתי״ הממוקם במרכז המסחרי איננו פעיל מאז תקופת הקורונה על אף עדויות תושבים רבים וצילומים שלי בשטח על ממכר סמים באור יום.

התושבים והסוחרים מפחדים. עסקים נסגרים מוקדם. ההורים חוששים להיתקלות ילדיהם בנרקומנים, בסוחרי סמים, בשב״חים ובפליטים אשר מוטלים לאורך שבילי הגישה בפארק הספריה העירונית.

לאור כל זה ועוד מצורפת שאילתה ישירה שהפנתי לראש העיר וכן סדרת תמונות מסיוריי ברובע ב׳ בהן ניתן לראות סחר בסמים, נרקומנים, ושב״חים לאור יום ובאין מפריע ברובע בפארק ובמרכז המסחרי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*