אוהב את הכרמל: דין דוד סידר ניצחון גדול למ.ס אשדוד מול הפועל חיפה

אוהב את הכרמל: דין דוד סידר ניצחון גדול למ.ס אשדוד מול הפועל חיפה

שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות. זה היה השיא בו החזיקה העונה מ.ס אשדוד.
אך הערב ( רביעי) שברו האדומים-צהובים את ההישג הקטן, כשגברו 1-0 מול חברתה לתחתית הפועל חיפה, במגרשה הביתי באצטדיון סמי עופר. שער בדקה ה12 של דין דוד הכריע את ההתמודדות.

כמה אנקדוטות מעניינות נקשרות בנוגע למשחק ולתוצאה הערב.
הראשונה היא גם מיני מסקנה שאפשר לגבש: כל ארבעת הניצחונות העונה בליגה אותן השיגה הקבוצה של רוני אוואט ויוסי מזרחי הסתיימו בתוצאה 1-0 ( הפועל תל אביב,סכנין, אשקלון וכאמור הפועל חיפה). מחד גיסא זה מלמד על אופי של הקבוצה שלזרה לליגה הבכירה אחרי עונת גלות בלאומית.

מה שגם נגרם מנוכח העובדה שבכל אותם ארבעת המשחקים, כבשה אשדוד את השער כבר בחצי הראשון ושמרה על שער נקי עד לסיום. אבל מצד שני יש גם תסמין לא חיובי שחוזר על עצמו.
לאחר שער היתרון המוקדם, הקבוצה שוב נסוגה לאחור, כששוב ערב תצוגה גדול של השוער יואב ג'רפי והפעם קצת עזרה מהשופט פוקסמן מנעו מהדרומיים לאבד נקודות, מחשבה להבא!

msa_pnimi

מסקנה שנייה היא שדין דוד עוד אחד מפרחי הטיס של האקדמייה האשדודית, כנראה פשוט אוהב לכבוש נגד היריבות מהכרמל. שערו הראשון העונה היה מול מכבי חיפה בתיקו 1-1, והשני מול החיפאית השנייה,הפועל.

למרות הניצחון הגדול הערב, לרוני אוואט ולחבורת הצעירים שלו אסור לנוח יותר מדי על זרי הדפנה, כשכבר בשבת הקרובה מצפה להם קרב תחתית נוסף וחשוב, הפעם בבית מול הפועל כפר סבא.

אשדוד שתיפסה הערב למקום התשיעי מקבלת עוד קצת אוויר לקראת שבת, למרות שתחסר במשחק הקרוב את אור אינברום שהורחק הערב.
מצד שני אשדוד קיבלה בחזרה את גדי קינדה, וגם את מנגה חלוץ הרכש שסיפק יחסית בכורת ליגה סבירה.

צילומים: דף פייסבוק רשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*