אגודת הסטודנטים במכללת SCE אשדוד יזמה שיפוץ מתחם לילדים ונוער בסיכון בעיר.

אגודת הסטודנטים במכללת SCE אשדוד יזמה שיפוץ מתחם לילדים ונוער בסיכון בעיר.

"רובינו באגודה תושבי העיר והיה לנו ברור שאת הכוח של אגודת הסטודנטים במכללה נשמח לרתום לטובת הקהילה בעיר." כך אומר אור אלמקייס, יושב ראש אגודת הסטודנטים בקמפוס אשדוד של SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון.

בשבועות האחרונים האגודה בהובלתו של אור, יצרה קשר עם עמותת ידידים למען ילדים ונוער בסיכון ונרתמה לגיוס כוחם של הסטודנטים החברים בה לשיפוץ המבנה והמתחם של העמותה בעיר. היום כחלק מיום המעשים הטובים הגיעו הסטודנטים ניקו את מתחם הכניסה, ניקשו את העשביה שגדלה במקום ופרסו משטחים של דשא סינטטי. כמו כן נרתמה האגודה לצביעת המקלט המשמש כמבנה המרכזי של הארגון, על מנת שהכניסה אליו והשהייה בו יהיו יותר נעימים לצעירים שמגיעים לפעילויות השונות.

 

 

לסיום דאגו המתנדבים לרווחת בהסדרת מגרש הכדורגל במקום. הסטודנטים ניקו את הרחבה, והתקינו רשתות בשערים. בכך הסתיים לו יום מלא פעילות מאומצת.

"מדובר בפעילות שדרשה מאיתנו כוח אדם רב." מוסיף אור ואומר "לשם גיוס הסטודנטים הקמנו טופס הרשמה לסטודנטים והפצנו את הבשורה על הכוונה שלנו לפעילות ביום המעשים הטובים. אנחנו שמחים על ההיענות שבזכותה הגיעו לכאן עשרות סטודנטים שהוכיחו את הכוח שלנו. נמשיך לקדם את החיבור בין הסטודנטים למרחב הקהילתי שבו אנחנו חיים, כמו גם לדאוג לרווחתם של הסטודנטים במכללה."

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*