מתחם פלדות מציג: ״שהחיינו…״

מתחם פלדות מציג: ״שהחיינו…״

אחרי הנצחונות של החרדים בהחלטת הכולל ברובע טו׳ וסגירת המשכן לאמנויות הבמה מגיע ניצחון חילוני צודק וגדול למתחם פלדות ברובע ח׳, המתחם הרעוע שסוף סוף, אחרי 20- שנים ייהרס ובמקומו יקומו מגדלים מפוארים שככל הנראה יהיו המפלט האחרון של רובע ח׳ מהפיכתו לעוד רובע חרדי בעיר.

באופן גורף וחד משמעי – הותמ"ל (הועדה למתחמים מועדפים לדיור) דחתה על הסף את כל התנגדויות חברי המועצה החרדים מ'אגודת ישראל' ושל עיריית אשדוד וסימנה בכך את הסרת המחסום האחרון בדרך לבשורה הגדולה לה מחכים הדיירים במשך 2 עשורים. בקבוצת אבו מצהירים: "מבחינתנו – יוצאים לדרך מיידית!"

הניצחון של קבוצת אבו הוא הרבה יותר מזכייה בעוד פרוייקט נדל״ן, בפוסט שהוציא אבו רמז ולא בעדינות יתרה על רדיפה מצד העירייה שהיתה גם בין המתנגדות, צחי אבו, מנכ״ל טען בפוסט שבגלל שלא תמך בראש העיר הנכון סבלו כל תושבי המתחם מדחיה והזנחה של יותר מעשור, הניצחון של אבו על העירייה וחברי המועצה החרדים שהגישו עתירות באופן מפתיע ומוזר בזה אחר זה מגיע לקראת הישורת האחרונה לבחירות המקומיות, בטיימנג לא הכי נח לראש העיר.


רוצים לארח או להתארח?


יו"ר הותמ"ל ויו"ר מטה התכנון הלאומי, ר' נתן אלנתן: "מדובר בתוכנית בעלת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה, היא דואגת לשיפור מצבם של דיירי הדיור הציבורי שחיים כיום במבנים מאסבסט ולאפשרויות הפיתוח העתידיות של תושבי רובע ח' בעיר הן בזכות תוספת שטחי הציבור המסחר והתעסוקה, והן בזכות חידוש מרקם העירוני הוותיק ברובע".

לפני כחודש התקיימה הפגנה בה נרמז מטעם גורמים בעירייה שצחי אבו עומד מאחוריה, נשרפו צמיגים בגן העיר, היו שהעבירו ביקורת על כמות המפגינים, היה נראה שהצד החרדי של העיר בדרך לעוד ניצחון עירוני וכל ההתנגדויות אוטוטו מקבלות ע״י הותמ״ל אך היום התבשרו התושבים על אישור התכניות ובקבוצת אבו כבר התניעו את הטרקטורים.

צילום תמונה ראשית באדיבות אתר אשדודי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*