הערב מול האחרונה בטבלה: מ.ס אשדוד תנסה לצאת מטראומת השבוע הקשה

הערב מול האחרונה בטבלה: מ.ס אשדוד תנסה לצאת מטראומת השבוע הקשה

שבוע קשה מאוד עבר על מועדון ספורט אשדוד. ביום ראשון שעבר הקבוצה של רוני אוואט נחלה הפסד מאכזב בקרב תחתית מול הפועל רעננה, ושלושה ימים לאחר מכן הגיחה בני יהודה לאצטדיון היא' במסגרת רבע גמר גביע המדינה וגרמה לשוער האשדודי יואב ג'ראפי להוציא ארבעה כדורים מהרשת.
תוסיפו לזה את המחאה הקטנה של אוהדי הקבוצה באימון הבוקר של יום שישי, עליה פורסם כאן, ועם כל הצרות (ראשון) הקבוצה באדום-צהוב למשחק חוץ מול הפועל תל אביב האחרונה בטבלה, באצטדיון "המושבה".

אוואט ושחקניו יודעים טוב מאוד שהפסד לאדומים של קורצקי, ישיב אותם חזק מאוד אל הקו האדום, ממנו רחוקה הקבוצה הדרומית 5 נקודות בלבד.
העובדה שלאחר משחק התחתית מחר, הקבוצה של אוואט ומזרחי תפגוש קבוצות צמרת ביניהן הפועל באר שבע,מכבי חיפה,סכנין ומכבי פתח תקווה, יכולה לגרום לקבוצות הדולקות אחריה בתחתית לצמצם את הפער ואף לעבור את אשדוד בטבלה.

מבחינה מקצועית למשחק מחר, ביום שישי לא היה ברור אופן כשירותם של שחקני ההגנה חאתם עבד אלחמיד והמגן קרלו ברוס'יץ. האחרון סבל מקלקול קיבה והבלם מפציעה קלה, אך שניהם יהיו כשירים למשחק מחר ואף צפויים לפתוח בהרכב. השחקן היחיד למעשה שלא יהיה בסגל הוא הקשר רועי בקל, שלאט-לאט חוזר לאימונים מלאים.

בהתקפה, דין דוד עשוי לשוב להרכב ע"ח של דולי מנגה המאכזב, כשגם אור אינברום יחזור מצהובים.
בנושא אחר, מי שצפויים להגיע מחר ל"מושבה" הם סקאוטים של קבוצות הליגה הבלגית, שרלואה וסטנדארד ליאז', שהביעו עניין בקשרה הצעיר של אשדוד גאורגי בטאייב.
המאמן רוני אוואט התייחס בתום האימון למשחק מול החבורה העיקשת של קורצקי "כל התקשורת מנסה להרדים את הפועל תל אביב. הם לדעתי היום קבוצה יותר חזקה ממה שהייתה לפני כל הבעיות בהתחלה.

הם הביאו 10-11 שחקנים חדשים ויחד עם הקהל שלהם נראה שכולם מנסים ודוחפים לגרום להם להשאר, וברור שכל משחק מבחינתנו ומבינתם זה משחק של להיות או לחדול".

על מחאת האוהדים ביום שישי " יש לנו קהל שבא ומעודד, ושאתה מקבל את הטוב אתה צריך גם לדעת לקבל את הרע. זאת זכותו להביע את דעתו וזה דבר לגיטימי. בטוח שאנחנו ביחד עם הקהל נשאר מאוחדים ומקווה שבסוף המשחק נשמח"

הרכב משוער: ג'רפי, מושל( בן זקן), אלחמיד, סירושטיין, ברוסיץ', מונד, קינדה, עזריאל, דין דוד, אינברום, לוסיו.

 

אתם מוזמנים להיות חברים שלנו גם בפייסבוק ולקבל את כל המידע ישירות לקיר שלכם

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*