הערב בקריה: מכבי אשדוד\באר טוביה מחפשת ניצחון ראשון

הערב בקריה: מכבי אשדוד\באר טוביה מחפשת ניצחון ראשון

תשעה ימים לאחר ההפסד המאכזב בהארכה  ב"גן נר", לאחר שהובילה כבר בדקות הסיום של הזמן החוקי, מכבי אשדוד\באר טוביה תפקוד הערב (רביעי,19:30) את אולמה הביתי "הקריה", כשתארח את מכבי חיפה.

בפן המקצועי, לקראת המשחק הערב, יהיה מאוד מעניין לראות כמה דקות יקבל הרכז גוני יזרעאלי מהמאמן בראד גרינברג, לאחר שבשבוע שעבר מיעט לשחק, אם כי בשל פציעה קלה. יזרעאלי נחשב מהרכזים הבכירים בליגה וכזה שיודע לסדר ולנהל משחק באופן שוטף.

ה"דולפינים" שצפויים לקבל עידוד חם מהקהל הביתי, ינסו בעיקר לעבוד על אחוזי העונשין זהיו די נוראים, בלשון המעטה, בשבוע שעבר. כמו כן, בקבוצה מקווים לראות המשכיות מהגבוהים, ג'ראלד לי וידוויד לאורי שנתנו תפוקה לא רעה בכלל במשחק מול גלבוע\גליל.

מנגד, הירוקים מהכרמל, שהגיעו עד למשחק הגמר אשתקד, נחתו רק ביום שני האחרון בארץ הקודש, לאחר שחזרו ממסע "ראווה" בארצות הברית, בו בעיקר ספגו תבוסות מקבוצות NBA.

עופר רחימי, למי ששכח, היה עוזרו של בראד גרינברג בעונת האליפות האחרונה של מכבי חיפה, וגם הוא הודה שיהיה עבורו מאוד מרגש לשחק נגד המאמן הוותיק של אשדוד הערב.

חיפה מצידה תחסר את הגארד לוק מרטינז שסובל מפציעה בלסת. עבור חיפה , יהיה זה משחקם הראשון בליגה, לאחר שלא שיחקו במחזור הפתיחה בעקבות הנסיעה לאמריקה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*