אשדוד נכנעה למכונה מחולון

אשדוד נכנעה למכונה מחולון

הפגרה עשתה טוב לסגולים של חולון שהגיעו אתמול למשחק הביתי מחוזקים ב-3000 אוהדים וגביע בארון למשחק מול אשדוד שעל הפרק המקום הראשון בטבלה.

אשדוד ללא צ׳וברביץ הפצוע איבדה את הכח בצבע, עבירות מוקדמות של ג׳רלד לי ונימרוד לוי סיבכו את אשדוד ולא יכלו לתת מענה ליום קליעות מטורף של הסגולים שקלעו באחוזים של פעם בעונה.

חולון חצתה שוב את קו 100 הנקודות, כשהיא מדייקת ב-82% מטורף לשתיים, קולעת 13 שלשות ב-42% ומוסרת לא פחות מ-31 אסיסטים. טי.ג'יי קליין במשחק השיא שלו בישראל וג'ו אלכסנדר הובילו שישה סגולים-צהובים בדו-ספרתי עם 16 נקודות כל אחד, כאשר מלך הסלים גלן רייס ג'וניור וטו הולוואי מתמקדים הפעם במסירה ומסיימים עם 15 אסיסטים משותפים.

למרות המגבלות של אשדוד בצבע ויום הקליעות הגדול של חולון גם אשדוד לא נותרה חייבת, ערב גדול גם של לונג והנרי שעלה חולה שהצליחו לשמור את אשדוד מבריחות של חולון והשאירו את הלב הפועם של אשדוד במשחק.

זה לא הביא הפעם ניצחון אבל זה מנע הפסד בהפרש שיכל לפגוע במורל הקבוצה. אשדוד רושמת הפסד שני בליגה ושלישי בכל המסגרות ותהיה לה הזדמנות נוספת מול סגולים אחרים… נהריה ביום שני הבא כאן אצלנו באשדוד.

צילום באדיבות מנהלת הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*