ראשונים להגיש עזרה

ראשונים להגיש עזרה

כשבועיים לאחר שמתנדבי סיירת ההורים העירונית סיכמה את השנה האזרחית החולפת בפעילות שטח בערב הסילבסטר שהיה קר מהרגיל, נפגשו מתנדבי סיירת ההורים העירונית להכשרה הראשונה השנה, מתוך מכלול ההכשרות השנתיות שעוברים המתנדבים והיא הכשרת עזרה ראשונה.

את ההכשרה המרתקת והמלמדת העביר מדריך מוכשר ומקצועי ,מר יחיאל כהן נציג "איחוד הצלה" אשר עם תחילת ההכשרה בלט ביצירת עניין ושיח עם קהל המתנדבים.כמובן שלא נחסוך במילים ונודה לו על ההכשרה המלמדת והחשובה.בהכשרה קיבלו המתנדבים הסברים להחייאה,שרשרת פעולת במקרי חירום רפואיים. והתייחסות לאירועי חירום רפואיים הנובעים משימוש מופרז באלכוהול וחומרים פסיכו-אקטיבים.

כחלק מפעילות הסיירות ,עוברים המתנדבים הכשרות שונות ומגוונות במהלך השנה, חלקם בעלי זיקה ישירה לנושאים הקשורים בהתנהגויות מסכנות של בני הנוער (אלכוהול, שימוש בחומרים פסיכו-אקטיביים ,אלימות ועוד) וחלקם בנושאים כלליים ומגוונים.

מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי יחד עם ראש תחום מניעת אלימות ברשות הגב' דבורית זהבי מעודדות ומקדמות את נושא המתנדבים והתרומה לקהילה בארגון, ויחד עם רכז הסיירות העירוני מר שי נקש מציינים השנה פעילות מתמשכת של הסיירת זו השנה התשיעית.

במעמד זה ברצוננו ולברך את כלל מתנדבי הרשות ובני משפחותיהם העושים לילות כימים, בהמשך פעילות התנדבותית פורה ובשנת פעילות מלאה בעשייה למען העיר הקהילה והנוער.

להצטרפות לסיירות הרשות ניתן לפנות לשי, רכז סיירות הורים עירונית  054-3220939  |  

www.hrashut.org

צילום: דגנית בוסיבה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*