כדוריד: כובשים את המקום השני

כדוריד: כובשים את המקום השני

הפועל אלובין אשדוד מוכיחה פעם נוספת שהיא עשויה מחומר נדיר, חומר של ווינרים , לוחמים והיא ראויה למקום שהיא השיגה היום , מקום שני בליגה!!
האדומים גוברים היום במשחק הירואי על מכבי ראשל"צ ומשתלטים על המקום השני בטבלה.
הכל היה מוכן לקרב, אולם מפוצץ עם קהל אוהדים שלא היו מביישים את הקבוצות הגדולות ביותר, שידור בטלוויזיה, תפאורה ודגלים אדומים קישטו את היציע, התרגשות באוויר וריח של ניצחון ענק בדרך, והלוחמים האדומים לא איכזבו לכל אורך הדרך.
תצוגת כדוריד שלא נראתה כבר הרבה זמן בליגה, שחקנים שמתאבדים על כל כדור, אופי וים של רצון, כל אלה דחפו את הקבוצה לניצחון מדהים בסיום 39-37 וערימות של מחמאות!!
מפתיחת המשחק ניתן היה לראות שהיום קורה משהו מיוחד. השחקנים האדומים עלו כאשר מולם מטרה אחת, ניצחון על היריבה הצהובה והוכחה שהם כאן בכדי להישאר.
ראשל"צ שהגיעה אחרי שני הפסדים רצופים לא הרפו ונלחמו לאורך כל 60 הדקות במטרה לא לספוג הפסד שלישי בציפות ואיבוד המקום השני. אך זה לא עזר להם כל כך, השחקנים באדום הוכיחו פעם אחר פעם שהם ווינרים וגם שהיה נראה שמכבי חוזרת למשחק אשדוד לא וויתרה והחזירה פעם אחר פעם את היתרון לצד שלה.
רועי ביטון, מה עוד נומר על השחקן המדהים הזה, שכל השבוע פימפם וצעק שהוא את המשחק הזה מנצח, שחקן שיש לו מה להוכיח מול האקסית שלא האמינה ביכולות שלו ושלחה אותו לגלות בקבוצות אחרות. היום הוא פרע את השטרות והוכיח שהוא השחקן פינה הטוב בארץ. ביטון סיים את המשחק עם 10 שערים וקיבל בצדק את המצטיין על המגרש.
אך היום יותר מהכל אשדוד הוכיחה שהיא קבוצה, שהיא מורכבת משחקנים מדהימים שמלוכדים יחדיו למען אותה מטרה, לקדם את הקבוצה הכי גבוה שאפשר.
אלכס בוסיץ, טיאומיר דודר, עמרי קושמרו, ישראל ויוסי ביטרמן, דדי פרץ , אורן מאירוביץ וליאור קפלן, אלעד טלקר ואדיר כהן, כולם ראוים לציון עם משחק לחימה והקרבה מדהים שתרמו בסיום לניצחון הכל כך מיוחל.
אשדוד מתמקמת במקום השני כאשר היא פותחת פער של נקודה ממכבי ראשל"צ ובשבוע הבא היא יוצאת לקרב ענק מול רמה"ש שנלחמת גם היא על מיקום גבוה לקראת הפלייאוף.
הבקיעו לזכות אשדוד:
רועי ביטון – 10 שערים
עמרי קושמרו – 8 שערים
אלכס בוסיץ וטיאומר דודר עם 7 שערים כ"א
יוסי ביטרמן – 3 שערים
דדי פרץ וישראל ביטרמן – 2 שערים כ"א
המועדון רוצה להודות לקהל המדהים שמילא את האולם היום עד 0 מקום ולא השאיר מקום לספק שהוא הקהל הטוב ביותר בארץ!!
צילום: תום לי סויסה
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*