שני משחקים על עונה שלמה

שני משחקים על עונה שלמה

הפועל "אלובין" אשדוד מתכוננת לקראת שני המשחקים אולי החשובים בתולדות המועדון, משחקים שיכולים לקבוע האם הקבוצה תבטיח את הביתיות עד סדרת הגמר ותרשום את ההיסטוריה של המועדון מחדש.

אשדוד כרגע ממוקמת במקום השני עם 30 נקודות כאשר מכבי ראשל"צ עם 29 נקודות ממוקמת במקום השלישי.

אם משווים את המשחקים שנשארו לאשדוד עד תום העונה לאלו של ראשל"צ, אין ספק שמדובר על מפגשים קשים ומסובכים יותר.

אשדוד תפגוש ביום שישי את הרביעית בטבלה, רמה "ש, בהיכל הספורט בשרון, קבוצה חזקה מאוד שמכוונת גבוה לקראת משחקי הפלייאוף, וביום שני האדומים יארחו את א.כ נס ציונה, הקבוצה היחידה פרט למכבי ת"א ,מוליכת הטבלה, שהצליחה לנצח את האדומים פעמיים העונה (ניצחון בליגה וניצחון והדחת אשדוד ממפעל הגביע בשלב רבע הגמר) ונמצאת בפורמה מצוינת לקראת הפלייאוף.

מכבי ראשל"צ תפגוש את הפועל פ"ת והפועל רמת גן, קבוצות תחתית שנאבקות על הישרדותן בליגה אך לא ממש יכולות להוות יריב לצהובים ולגשר על פערי הרמות ביניהן.

במצב הנוכחי, כל טעות או מעידה של האדומים יכולות להדיח אותם מהמקום השני וזה משהו שאשדוד תשמח להימנע ממנו כי בסיטואציה מסוימת, אשדוד תוכל לפגוש את הפועל ראשל"צ, מחזיקת הגביע הטרייה שנחשבת ליריבה הכי קשה בשלב רבע הגמר במידה והיא תסיים במקום השישי, ואשדוד תסיים שלישית, תרחיש אפשרי ביותר.

המפגשים האחרונים מול הקבוצה מהשרון הסתיימו בחיוך ובניצחון עבור האדומים אך אי אפשר להתרפק על העבר, רמה "ש קבוצה מסוכנת ומאומנת מאוד עם שחקנים כישרוניים שירצו להגיע למפגש הקרוב ולהחזיר את הכבוד האבוד מהמפגשים הקודמים. אשדוד תהיה חייבת לאסוף את 4 הנקודות משני המפגשים הקרובים כי גם במצב של שוויון נקודות עם מכבי ראשל"צ, הצהובים עדיפים על האדומים בזכות יחס שערי חוץ במפגשים ביניהם.

הביתיות במשחקי הפלייאוף היא קריטית במיוחד כשמדובר על המבצר האדום שהוכיח ועדיין מוכיח פעם אחר פעם שכמעט בלתי אפשרי להוציא משם נקודות. במהלך העונה הסדירה, אשדוד הפסידה פעם אחת בלבד בבית למכבי ת"א במחזור הפתיחה ומאז צברה 9 ניצחונות בית רצופים. המקום השני יכול להיות מאוד משמעותי במשחקי הפלייאוף שמבטיח ביתיות עד סדרת הגמר והאדומים יעשו את הכול בכדי לא לאבד את המיקום ולזכות בביתיות.

המשחק מול רמה"ש יתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 16:00 בהיכל הספורט ברמה"ש.

מחווה יפה של הנהלת רמה"ש שהחליטו לכבוד יום האישה הבינלאומי לאפשר כניסה חופשית למשחק למין היפה.

שלושה ימים לאחר מכן, אשדוד תארח את א.כ נס ציונה בהיכל הספורט במקיף ט' בשעה 20:00 למשחק שינעל את הליגה הסדירה, בתקווה שהאדומים יהיו ממוקמים במקום השני בטבלה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*