שולחן עגול "מפיל תיק" על מי שצריך.

שולחן עגול "מפיל תיק" על מי שצריך.

ארגון שולחן עגול לקח את נושא החזרה לבית הספר בצורה מאוד רצינית בקיץ האחרון. מאות תיקים נאספו בכמה פעילויות שונות ששיאן היה בשני האחרון. פרוייקט איסוף תיקי היד השניה בו התגלתה אשדוד ברוחב ליבה עם תרומה של מאות תיקים, חלקם חדשים וחלקם משומשים שיחד עם קניון סי-מול ומנהלת השיווק אדווה הראל שנאותה בשמחה להציב תיבה ענקית וממותגת לאיסוף תיקים הצליחו לאסוף בשולחן עגול מאות תיקים שהגיעו ישירות לכל מי שביקש ואף לכאלה שלא דרשו.

דודו קקון יו"ר השולחן מסר כי ההיצע גבר על הביקוש והצלחנו לספק תיקים גם לילדי אשדוד הלומדים בפנימיות מחוץ לעיר אשדוד, חייבת להיאמר מילה טובה לתושבי העיר שתרמו בהמוניהם ולא הפסיקו להתקשר על מנת שנכוון אותם לתיבה.

box

פעילות נוספת שמבצע השולחן מידי שנה, זו השנה השמינית ברציפות וזאת במסגרת אימוץ הוסטל דולפין, מידי שנה, באותו תאריך (31/8) חוגג השולחן עם בנות ההוסטל את סיום החופשה בערב בשרים וחלוקת תיקים הכוללים את כל התכולה לשנה הקרובה.

dol

בנוסף, הגיעו לחברי השולחן פניות פרטיות ברגע האחרון, בזכות מנכ"ל ה"ביג פאשן" בועז דריקס שנענה לבקשתו של קקון לתרום עוד שישה תיקים, כמאמץ לילי אחרון.

big

במוצ"ש הקרוב יערך ערב התרמה הכולל ארוחת שף ממטבחו של השף גיא פרץ, האירוע יתקיים בצאת השבת (הארוחה כשרה) ונותרו כרטיסים אחרונים, כל ההכנסות יועברו לעמותת שולחן עגול שתמשיך לטפל בנוער בסיכון ונוער במצוקה באשדוד. פרטים בדף הפייסבוק: שולחן עגול אשדוד

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*