שולחן עגול אשדוד יחגוג גם השנה בר/ת מצווה

שולחן עגול אשדוד יחגוג גם השנה בר/ת מצווה

ארגון שולחן עגול אשדוד המקיים אירועי בר/ת מצווה לנערים ונערות מעוטות יכולת מאשדוד מידי שנה לא יפסיק את המנגינה גם השנה, ב-26 ביוני תתקבץ נבחרת 2016 לאירוע נוסף וסך החוגגים בפרוייקט יעמוד על 56 חוגגים.

האירוע יתקיים באולמי ״איבנט״ שנרתם גם השנה לסייע לארגון שולחן עגול בקיום האירוע. האירוע השנתי משלב לא מעט כוחות מקומיים בינהם הצלם פוטו דוד אסייג, יורם סוויסה, מקהלת פרחי חיים, המרכז הישראלי לריהוט ועוד לא מעט תורמים שמסייעים איש איש בתחומו או בכספו לקיום האירוע.

שולחן עגול פועל באשדוד מזה 10 שנים, הארגון הינו התנדבותי ב100%, אין מקבלי שכר ואין משרדים, פקידים או החזרי הוצאות, זה כאמור האירוע התשיעי והיד עוד נטויה.

ההפקה אינה מסתיימת רק באירוע עצמו, חודש לפני מתחיל תהליך גיבושון הכולל סדנת גלישת גלים (ליגל), הפלגה על יאכטה (גליגל), טיול טרקטורונים, סרט ושיעור ערכים, זאת כדי להביא את השמינייה מגובשים וחברים לאירוע.

בשנה הקודמת הצליחו חברי השולחן בסיוע השדרן יורם סוויסה להביא את סאבלימינל, שנכנס במפתיע והפתיע (עד כדי עילפון) את הילדים. כל הוצאות האירוע באחריות השולחן העגול ולמשפחות לא נותר אלא להגיע לאירוע וליהנות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*