קניית תנור תעשייתי – חשיבות עצומה לאחריות ושירות צמוד המגיע עד ללקוח

קניית תנור תעשייתי – חשיבות עצומה לאחריות ושירות צמוד המגיע עד ללקוח

כאשר קונים מוצר גדול וחשוב עבור הבית או בית העסק (דוגמה מתבקשת לכך היא מכשירי חשמל למיניהם), תמיד חשוב לוודא כי הוא מגיע עם אחריות מלאה וכי אנחנו יודעים ומבינים לאיזו תמיכה טכנית בדיוק אנו זכאים. זה נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפריטים גדולים, חשובים ומרכזיים עבור בית העסק, כמו תנורים תעשייתיים.

חברת "אלקטרוטרם" מספקת, ביחד עם כל תנור, חבילת שרות הכוללת את כל התמיכה הטכנית הנדרשת לתפעול שוטף של תנורים תעשייתיים, כמו גם מקררים ומקפיאים תעשייתיים ומגוון מכשירים ופריטי מיכון אחרים הנמכרים על ידי החברה.

מחלקת שירות ותמיכה בצמוד למוצר כחלק הכרחי בקניית תנור תעשייתי

תנורים תעשייתיים קיימים בשוק בסוגים רבים ושונים.

מאחר ומדובר בפריט גדול ומורכב, אשר פעילות העסק תלויה בו, יש צורך לדאוג מראש לקניית תנור המלווה במחלקת שירות צמודה אשר תעמוד לצד הלקוח בכל מקרה בו נדרשת עזרה, תמיכה טכנית, החלפת חלקים, תיקון תקלות טכניות וליווי צמוד עד לפתרון הבעיה.

ב"אלקטרוטרם" (המהווה ספקית ויבואנית מובילה בארץ לגופי חימום תעשייתיים ובפרט לתנורים תעשייתיים) מתפעלים מחלקת שירות גדולה ומקצועית הכוללת עשרות רבות של טכנאים, מהנדסים ואנשי תמיכה טכנית אשר עומדים לרשות הלקוחות בכל יום ובכל רגע נתון בו נדרש סיוע. השירות כולל חוזי שרות שנתיים המותאמים ללקוח, ביקורים והתקנות בבית הלקוח ומעבדת שרות במפעל.

חשוב להבין ולקחת בחשבון כי במקרים רבים כאשר התנור אינו פועל כהלכה הוא עשוי לשתק את הפעילות כולה. תהליכים רבים תלויים בשימוש שוטף ו"נקי" מבעיות בתנור תעשייתי ייעודי, וכאשר זה אינו מתפקד כראוי לא ניתן להמשיך ברבים מתהליכי הייצור, היצירה או המחקר והפיתוח. מסיבה זו חשוב שתהיה מחלקת שירות צמודה ומחויבת אשר תדאג לעמוד לצידכם בכל דרך יעילה ואפשרית עד לתיקון מספק של הבעיה הנידונה.

תחזוקה שוטפת של תנורים תעשייתיים

תנורים תעשייתיים אינם תנורי בישול ביתיים רגילים. מדובר במכשירים גדולים ומתוחכמים, העובדים שעות רבות. לכל תנור המבנה הייחודי לו, כמו גם סוג התחזוקה לה הוא זקוק. תנורים תעשייתיים רבים מצריכים תחזוקה שוטפת על בסיס קבוע, ופעמים רבות תחזוקה זו מתחלקת לתחזוקה יומיומית או שבועית בסיסית ולתחזוקה תקופתית מעמיקה, מקיפה ומקצועית יותר.

התחזוקה השוטפת כוללת: ייעוץ טלפוני, שירותי תחזוקה חודשיים או שנתיים (אנשי מחלקת השירות מגיעים בעצמם לבצע את התחזוקה בצורה היסודית והמקצועית ביותר שניתן למצוא), וכמו כן תחזוקה מונעת אשר מטרתה להוריד באופן משמעותי את הסיכוי לתקלות עתידיות ובלאי.

בדרך כלל לא ניתן (או לפחות מאוד מאוד לא נוח) לקחת תנור תעשייתי למעבדה לצורך תיקון. במרבית המקרים הטכנאים ואנשי השירות המגיעים עד ללקוח עצמו יצליחו להתמודד עם הבעיה במקום, כך שהלקוח לא יצטרך אפילו לבזבז את יום העבודה שלו על עניין תיקון התנור. כל זה כלול במסגרת האחריות המלאה המגיעה עם התנור התעשייתי עצמו בחברת "אלקטרוטרם"

סיכום השירותים שמציעה מחלקת השירות של אלקטרוטרם:

  • חוזי שירות ותחזוקה מונעת – ללקוחות הקונים מוצר חדש מוצעים חוזי שרות ותחזוקה מונעת. קיימים מספר חוזי שירות שונים מהם ניתן לבחור.
  • שירותי חירום ותיקון בלת"מים למיניהם – על מנת שלא להשאיר את הלקוח ללא התנור לו הוא זקוק. בנוסף, מציעה מחלקת השירות גם שירות תיקונים "רגיל", הנערך באתר הלקוח עצמו או במעבדה, על פי הצורך.
  • שירות שיפוץ ושדרוג תנורים תעשייתיים קיימים – השירות כולל את התהליך המקצועי המלא כולו – תכנון מחדש יחד עם הלקוח, שיפוץ והתקנה של התנור המשופץ והמשודרג ושל פריטי ציוד נלווה רבים. התכנון והשיפוץ נעשים כמובן על ידי צוות של מהנדסים מנוסים ומקצועיים הפועלים על פי סטנדרטים מקצועיים גבוהים וחסרי פשרות. שירות מסוג זה עשוי לחסוך ללקוחות הרבה מאוד כסף, ולאפשר להם ליהנות מתנור תעשייתי משופץ הפועל כמו חדש (ונמצא תחת אחריות מלאה, כמובן), במקום לזרוק את התנור הישן ולהוציא את כל הסכום הנדרש עבור תנור חדש.
  • מוצרים משלימים – מלבד אנשי שירות ומקצוע המגיעים עד ללקוח עצמו, מציעה מחלקת השירות של "אלקטרוטרם" מגוון מכשירים ופריטים משלימים מעולם החימום התעשייתי והמעבדתי בו מתמחה החברה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*