קניון סי מול מציג… מהפך!

קניון סי מול מציג… מהפך!

כבר שכחנו את תקופת השיפוצים שהקניון הזכיר יותר אתר בניה ממרכז קניות, שכחנו שסגרו לנו חלקים בחניון ולא היה מקום לנשום… שכחנו. ביקור היום בקניון סי-מול הוא ללא ספק החוויה הכי שווה שיש לאשדוד להציע, על אחת כמה וכמה שמדובר בימי החורף שהגשם מאיים כל דקה להופיע.

הקניון שנקרא היום FRIENDLY – סי-מול הצליח לקבץ אליו את כל המותגים שאשדודים נסעו בשבילם לחו״ל או במקרה הטוב לתל אביב.

STRADIVARIUS ו-BERSHKA הם שני מותגים עולמיים שמאוד קשה למצוא בקניונים בארץ, יחד עם ZARA ו- PULLandBEAR הצליחו למתג את הקניון כקניון אופנה שנותן פייט רציני ל"ביג פאשן", בטח בשנה וחצי הקרובות שלהגיע לשם זו משימה בלתי אפשרית בגלל פרוייקט התחבורה שצוואר הבקבוק מתנקז בכניסה ל״ביג פאשן״.

DKA_0796

החוויה המחודשת מתחילה כבר בחניון החכם היחיד בעיר, הוספת קומת חניה שלישית הצליחה להתגבר על מצוקת החניה והפכה את הקניון לזמין.

DKA_0787

רשתות כמו ״בליקר בייקרי״ ו״רולדין״ שהצטרפו ל״ארומה״ ו״פרימור״ ו״רי-בר״ משביחים גם את החוויה הקולינארית שבקניון.

עפ״י דיווחים צפויות עוד כמה רשתות בקרוב לפתוח שעריהן בקרוב בקניון, רובן בתחום האופנה אך לא רק. על "oshi oshi" רשת הסושי אנחנו כבר יכולים לדווח, ועל חנות קונספט של אדידס גם כן. כבר פתחו את שעריהם GALITA, FOX, ALDO, MJ ועוד…

DKA_0792

לא רק אופנה ואוכל… גם ארקוסטיל, יבואנית כלי הבית והמטבח שנביאה את כל מוצרי ״מסטר שף״ התמקמה בקניון עם חנות שעושה בהחלט חשק לבשל, חנות התכשיטים של ״דניאל״ התאימה ועשתה מהפך גם כן כדי להתאים לסטנדרט של הקניון.

DKA_0789

אין ספק, שאשדוד כעיר הרוויחה מהשיפוץ הגרנדיוזי, מרכז קניות מפואר ומרשים שלא מבייש את העיר החמישית בגודלה. אם לא הייתם הרבה זמן בקניון, מחכה לכם הפתעה מדהימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*