סיגלית דיל מגיעה לצומת ספרים בקניון סימול אשדוד

סיגלית דיל מגיעה לצומת ספרים בקניון סימול אשדוד

בתאריך ה- 19.2.18, בשעה 18:00 תגיע הסופרת סיגלית דיל לצומת ספרים בקניון סימול אשדוד ותספר על ספריה. בסוף המפגש דיל תישאר עד לאחרון הילדים ותחתום לילדים על ספריה.

סיגלית דיל, סופרת ילדים ונוער אהודה הכותבת ספרי מתח, פנטזיה ואימה – הינה הסופרת הישראלית היחידה הכותבת בז'אנר. דיל נבחרה לאשת השנה בשנת 2006 בתחום הספרות על שפרצה דרך בז'אנר הפנטזיה לבני הנוער.

בנוסף להיותה סופרת ילדים ונוער, סיגלית הינה דוקטור למשפטים וכן עורכת-דין ורואת-חשבון.

תשעת ספריה (הוצאת עם עובד) זכו להצלחה רבה ומכרו למעלה מ70,000 עותקים, לביקורות חיוביות והם יצאו במהדורות נוספות. ספריה מהווים פריצת דרך בסיפורת הישראלית והם מיועדים גם לילדים ובני נוער אשר אינם בהכרח אוהבים לקרוא. דיל בכתיבתה נודדת לעולמות מסתוריים של אגדות קסומות וכשפים והיא משתפת בכך את הקוראים.

במהלך השנה עורכת דיל מפגשי קוראים בקניונים ברחבי הארץ בהם משתתפים מאות ילדים ובני נוער נלהבים והתורים הארוכים לקבלת חתימות על ספריה מעוררים השתאות, ואיש אינו מאמין כי ילדי ישראל מתנפלים כך על ספרים

ביום האירוע צומת ספרים תקיים מבצע 1+1 על כל ספרי סיגלית דיל.

*תקף בתאריך ה-19.2.18 או עד גמר המלאי *הזול מביניהם *אין כפל מבצעים והנחות *שני הספרים מהמגוון שבמבצע *תקף בקניון סימול אשדוד בלבד *מועדון הלקוחות אינו תקף באתר בוקנט או בירידים *בכפוף לתקנון *ט.ל.ח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*