קורס להכשרת מזכירות רפואיות לקראת פתיחת בית חולים אסותא

קורס להכשרת מזכירות רפואיות לקראת פתיחת בית חולים אסותא

חדש בשלוחת אשדוד של המכללה למינהל!

ברקע להחלטה על פתיחת הקורס עומדת פתיחתו הקרובה של בית חולים אסותא בעיר. מנכ"ל המכללה למינהל, רו"ח רוני דיוה: "תמיד היינו קשובים לצרכי המשק; רואים חשיבות עצומה בהכשרת מזכירות שישתלבו באסותא ויובילו אותו להישגים".

שלוחת אשדוד של המכללה למינהל פותחת קורס חדש להכשרת מזכירות רפואיות. מדובר בקורס שכבר קיים בשלוחותיה האחרות של המכללה למינהל הפרושות ברחבי הארץ, אולם זוהי הפעם הראשונה שהוא נפתח בשלוחת אשדוד – גם הוא יפעל במסגרת בית הספר למינהל ולמקצועות הטיפול של המכללה.

בהנהלת המכללה למינהל מציינים כי אחת הסיבות שהובילו לפתיחת הקורס באשדוד היא הקמתו של בית חולים אסותא בעיר, אשר צפוי להיפתח בקרוב.

"מאז הקמתה היתה המכללה למינהל קשובה לצרכי המשק", אומר מנכ"ל הרשת, רו"ח רוני דיוה, "בהתאם לכך, ידענו להצביע על מגמות בשוק התעסוקה – הן ברמה הארצית והן ברמה המקומית – ולהיערך בהתאם, על מנת להמשיך ולהכשיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל תחום. כך אנו עושים גם כעת, לקראת פתיחתו של בית חולים ציבורי חדש בעיר גדולה כמו אשדוד".

תכנית הלימודים בקורס ערוכה בהתאם לדרישות משרד הכלכלה ובפיקוחו, ולבוגריו תוענק בסיומו תעודת מקצוע ותעודת גמר. "עם פתיחתו ישרת בית החולים אסותא מאות אלפי תושבים באזור גיאוגרפי רחב", מוסיף רו"ח דיוה, "לפיכך, אנו רואים חשיבות עצומה בהכשרתן של מזכירות רפואיות מקצועיות, אשר ישתלבו בפעילות בית חולים זה ואף יובילו אותו להישגים כבר בעתיד הקרוב, לרווחת ולטובת המטופלים ומשפחותיהם".

הקורס מעניק ידע נרחב בכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים הנוגעים ישירות למערכות מידע רפואיות, דיווח רפואי כמו גם רקע בכל נושאי מדע הרפואה: מערכת גוף האדם, סוגי המחלות והטיפול בהן, קריאת והבנת נתוני המעבדה והמכונים הרפואיים, אנטומיה ופיזיולוגיה ועוד בנוסף ישנו דגש מיוחד על האתיקה הרפואית ושמירה על סודיות וזכויות החולה, תכתובת עסקית ומינהלית, מיומנויות מחשב ועוד.

המכללה למינהל היא מוסד ללימודי תעודה מהוותיקים והאיכותיים בישראל. עד היום למדו במכללה יותר ממיליון תלמידות ותלמידים אשר רכשו במסגרתה מקצוע לחיים ויתרון משמעותי בשוק העבודה. מאז החלה לפעול צברה המכללה למינהל מוניטין של מוסד המשלב לימודי בסיס תיאורטיים במגוון רחב של מקצועות, לצד כלים פרקטיים. אלו מעניקים את האפשרות להחזיק במקצוע מבוקש בשוק ולהתפרנס ממנו ברווחה ובכבוד.

לרישום לקורסים השונים ולפרטים נוספים:
טל'. 073-248-1682, או במייל [email protected]

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*