מה נשתנה? בית החולים הציבורי באשדוד.

מה נשתנה?  בית החולים הציבורי באשדוד.

השנה התשובה ברורה מאוד , בית החולים הציבורי באשדוד עומד מול עניינו ועתיד להפתח בסוף חודש מאי והחלום הגדול של תושבי אשדוד זה עשרות שנים עומד להתגשם . כל הנהלת מכבי ובית החולים הגיעה לבית החולים , צוות ענק בהובלתו של פרופ שוקי שמר יו״ר ראש מועצת המנהלים של אסותא ועו״ד רחלי שמואלי שעתידה להיות מנכ״לית בית החולים והיא זאת שאולי גם הראשונה בישראל שניהלה את פרוייקט הבנייה מתחילת העבודות. ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי עמד שם ונראה במהלך נאומו שהוא מתרגש מאוד וגם הוא שהיה כבר מספר פעמים בבית החולים רואה את ההתקדמות מרגיש כמו אב שהנה בנו הבכור תיכף נולד. לסרי הודה בדבריו לח״כ סופה לנדבר ולח״כ אילן גילאון שהיו שותפים לחקיקת חוקים.

המבנה גדול מאוד, יותר מכפי שהוא נראה מבחוץ והכניסה אליו מהווה סוג של חלום, כתושב העיר שליווה את המאבק והתקשה להאמין שבית חולים יקום כאן באשדוד.

עמדתי בצד והבטתי בכניסה, בשלט שמפנה לחדרי האשפוז ולמרפאות, ההסתכלות והתבוננות היא כמעין סרט בהילוך איטי, כזה בית חולים אני רוצה שיהיה באשדוד .
ראיתי את אבי הלוי, ניסים סרוסי ששרף צמיגים באחת ההפגנות, חיים שייב יו״ר ההסתדרות במרחב אשדוד שגייס את כל המפעלים בעיר למאבק, עופר צבאן שהגיע להפגנה הראשונה עם תמונה גדולה של אחותו מיד בתום השבעה עליה, יצחק גל ועוד…
באותו רגע אני מבין שאני כבר שזה  לא חלום אל המציאות החדשה שלנו כאן באשדוד.

hos3

הנאומים מסתיימים וכולם הולכים לקראת השולחנות להרים כוס לחיים, עופר צבאן מגיע לראש העיר ומחבק אותו וראש העיר מלטף את ראשו ודמעות זולגות מעיניו של עופר.

תמיד הוא אמר שהוא נדר נדר והבטיח מעל קברה של אחותו להלחם על הקמת  בית החולים הציבורי. וכעת, נראה שאחת ההבטחות החשובות בחייו מתממשת.

הסיפור שלו ושל אבי הלוי הינם דוגמא למלחמה העקשת שניהלו כאן באשדוד תושבי העיר .יום  יבוא ונעלה לקראת הפתיחה את הזכרונות של המאבקים והתמונות.ֿ

hos2

הטקס הסתיים והנה אני חוזר לרכב נכנס ותוך שלוש דקות אני כבר בבית. עולה ומספר לאשתי שכרגע חזרתי מבית החולים, היא שאלה אם הכל בסדר? יותר מבסדר השבתי , הייתי כאן באשדוד בבית חולים שלנו והנה תוך שלוש דקות אני כבר בבית .

גם אני עדיין מתקשה להאמין ולעקל יש בית חולים ציבורי באשדוד, תתרגלו לומר ,בית חולים אסותא ציבורי באשדוד באשדוד ותתרגלו שתיכף יופיע גם בוויז בית חולים ציבורי אסותא אשדוד.

שהחיינו וקיימנו והגיענו ליום הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*