קול נועם וקול תרועה: נועם תרועה רוצה לסחוב את אדומים אשדוד לליגה ב׳

קול נועם וקול תרועה: נועם תרועה רוצה לסחוב את אדומים אשדוד לליגה ב׳

עונת הגאלה המחודשת בשנה שעברה עבור הפועל אדומים אשדוד, הייתה במילים עדינות "תוהו ובוהו" בליגה ג' דרום.
מאמנים הוחלפו כמו גרביים, חלק מהשחקנים שלא מצאו את מקומם, ותוסיפו לזה את הגרוע מכל: האדומים יצאו משלושת משחקי הדרבי מול עירוני היריבה הספורטיבית המרה, שגם עלתה ליגה בתום העונה,עם פנים נפולות לאחר הפסדים.

אך העונה, הנהלת האדומים הפיקה לקחים בצורה הטובה ביותר. אנשי הצוות המקצועי "שמו את כל כספם" תחת שרביטו של פיני עייש המאמן המנוסה, וביחד עם שחקנים רבים וטובים שהביא עמו למועדון האדום, חלקם יוצאי עירוני אשדוד מהעונה שעברה, האדומים נראים בדרך הבטוחה להשגת המטרה ולעלייה לליגה ב'.
אחד מהשחקנים שצורף למועדון העונה, למעשה רק בתחילת חודש ינואר האחרון, הוא הקשר הקיצוני נועם תרועה.

002

תרועה שידע לא מעט ימים יפים בליגה א' בשעריים,מרמורק ושיכון המזרח, ויוצא מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, אמנם שיחק רק חמישה משחקים בהם עלה מהספסל, אבל באמתחתו כבר תמצאו לא פחות משישה שערי ליגה. תרועה (25)מספר בראיון בלעדי לאשדוד פור יו בין היתר על המטרות האישיות שלו לעתיד " הייתי בליגה א' ומאמין ששם אני צריך להיות". וכמובן מזהיר מאופוריה את אוהדיה הרבים של הקבוצה " העונה עוד ממש לא גמורה".

ש. הגעת רק בינואר למועדון. איך ההשתלבות עד כה עם החברים החדשים לקבוצה ועם הצוות?

" האמת שחלק מהשחקנים אני מכיר עוד מהתקופה של בנוער של מ.ס, וחלק אני מכיר מליגה א'. סך הכל ההשתלבות הייתה מאוד מהירה, בכל זאת אנחנו קבוצת בוגרים ולא ילדים.

אני אמנם לא שחקן הרכב אבל אני סומך על פיני. הוא רצה אותי וזאת ההחלטה שלו. מבחינתי ההצלחה של הקבוצה היא במקום הראשון".

ש. שחקת בליגה א' בקבוצות כמו שעריים ומרמורק. למה בעצם בחרת להגיע דווקא לליגה ג' ולהפועל אדומים אשדוד?

" קודם כל האוהדים. שחקתי בשעריים שגם להם יש אוהדים רבים. חוויתי בתור נער משחקים גדולים וגם בגלל פיני. הוא בן אדם טוב גם מחוץ לכדורגל ואני סומך עליו בכל דבר.

מבחינת פוטנציאל, אני חושב שהרמה שלי היא ליגה א' כרגע, גם שיחקתי שם לא מעט שנים. אני לא מזלזל בליגה ג', למרות שהשנה באמת יש תחרות קשה פה. גם ליגה ב' ליגה טובה. אבל אני לא פוסל כלום".

ש. בעונה שעברה הקבוצה החליפה לא מעט מאמנים די בסיטונאות. השנה עם פיני זה משהו אחר. איך החיבור שלו עם השחקנים?

" פיני הוא איש כדורגל עם המון ידע. הרבה שחקנים בליגת העל עברו תחתיו בליגות נוער ובוגרים. הוא מעביר לנו את המסר כמו שצריך והוא עם המון מוטיבציה. בסוף זה מה שהכי חשוב".

ש. אתם כרגע מקום ראשון. אותם נקודות כמו קריית עקרון, אך עם משחק חסר. יש הרגשה שהעלייה שלכם מובטחת?

" שום דבר עוד לא מובטח בליגה הזאת. יש פה לפחות ארבעה קבוצות שמתמודדות על העלייה. ביינתים זה אנחנו ועקרון, אבל גם רחובות וביתר אשדוד בתמונה. מבחינת פוטנציאל אנחנו הקבוצה שצריכה לעלות ליגה ואין לי ספק שזה תלוי בנו".

01

יש סיכוי שאם תעלו באמת, הדרבי של העיר יחזור. אתה תהיה פה בעונה הבאה כדי לחוות זאת?

" מאמין שאני אשאר. עדיין לא דברנו אני וההנהלה, אבל קודם כל צריך לסיים את העונה ולעלות ליגה. מאמין שאשב איתם בסוף העונה על חוזה".

ש. איך החיבור עם הקהל הנהדר והתומך שלכם?

" יש חיבור מדהים עם הקהל. הם תומכים בנו לחלוטין, אם זה בהודעות תמיכה שאנחנו מקבלים מהם לפני משחקים או אחרי משחקים. יש פה קהל מדהים למועדון הזה".

ש. מה המשחק הכי זכור לך עד כה עבורך העונה?

" לא שיחקתי אמנם הרבה משחקים. משהו כמו ארבעה-חמישה.

במשחק מול עקרון לא יכולתי לשחק בגלל פציעה, אבל לדעתי הזכרון הכי טוב הוא מהמשחק נגד רחובות שהיה כאן במכללה. המחצית הסתיימה ב0-0, ובמחצית השנייה עליתי עם עוד שלושה שחקנים וניצחנו 9-0 בסיום".

מי השחקן שעבורך הוא המודל לחיקוי בארץ ובחו"ל. ומי הקבוצה שאותה אתה אוהד?

" מאז ומתמיד אהדתי את מכבי חיפה, ומאז ומתמיד עד היום אני אליל של יוסי בניון. אני מהאוהדים שזוכרים את בניון לטובה ולא מסתכל כמו אחרים לגביו היום. בחו"ל כמובן כריסטיאנו רונאלדו".

תמונות מדף פייסבוק הרשמי של הפועל אדומים אשדוד

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*