הערב: תורם של האדומים

הערב: תורם של האדומים

אחרי סופ״ש צהוב בוהק של אירועי ספורט, הצליח הצד הצהוב של העיר לעמוד בכל המשימות והאתגרים. הנשים של מכבי לקחו אליפות רביעית, הצהובים של טפירו ממשיכים את מסע הנצחונות עם הצגה קבלת שבת צהובה בהיכל, עירוני אשדוד עוברת את המשוכה מואטת העצבים בקרית מלאכי וכדי להשלים את השבת… מגיע תורם של האדומים לתת את ההצגה מול קרית עקרון במוצ״ש ולהעפיל באופן רשמי לליגה ב׳.

במשחק ייערך באצטדיון היא׳ וההערכות בשיאה, ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי יכבד את האדומים בבעיטת הפתיחה ונראה כי קהל אדום לא מבוטל יעשה את דרכו לאצטדיון היא עם צאת השבת.

2אדומים

לפני שנתיים הוקמה קבוצת האדומים יחד עם עירוני אשדוד כמחאה למיזוג שהוליד את מ.ס אשדוד לפני יותר מ-15 שנים, גם מהצד הצהוב וגם מהצד האדום היתה הרגשה שזהותם נלקחה מהם, באותה עונה הוקמו שני מועדונים חדשים בפורמט קבוצת אוהדים שמנוהלת על ידי האוהדים עצמם. אחד באדום ואחת בצהוב.

לצהובים לקחה עונה אחת לטפס לליגה ב׳ אחרי עונה מוצלחת והאדומים עושים זאת ככל הנראה העונה, הערב. זה בהחלט סופ״ש ספורטיבי שמכבד עיר ספורט גדולה ובמשך 3 ימים נרשמה רשימת הישגים מכובדת, כל שנותר לאדומים הערב לעשות זה להמשיך את רצף הנצחונות מהליגה ולהצטרף להצלחות הסופ״ש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*