פסח שמח בפארק אתגרים  לילדי ארגון "חיינו"

פסח שמח בפארק אתגרים  לילדי ארגון "חיינו"

"חופית" החברה העירונית לתיירות אירחה במהלך חופשת הפסח ב"פארק אתגרים"  את למעלה מ-400 חברי ארגון "חיינו" המסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. יחד עם עובדי הפארק, חיילי צה"ל שבאו להתנדב וחברי הארגון – נהנו הילדים משלל האטרקציות בפארק ביום שכולו גיבוש וכיף.

אלפים רבים פקדו את פארק אתגרים המחודש במהלך חופשת הפסח, אולם ביקורם  של למעלה מ-400 ילדים ובני משפחותיהם  מארגון "חיינו" ביום  ראשון השבוע – הצליח לרגש במיוחד.

pe3

"חיינו" הוא ארגון שמטרתו להעניק תמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, המתמודדים עם המחלה. פעילות הארגון נועדה בראש ובראשונה להוציא את הילדים מהסביבה המוכרת של בית החולים, התרופות  והאשפוזים – ולהעניק להם  יום חווייתי ומהנה ככל האפשר, ובחברת "חופית" נערכו בשמחה לקבל את פני הילדים שהגיעו מכל קצוות הארץ, יחד עם חיילי צה"ל מבסיס "צאלים" ופעילי הארגון המתנדבים בעמותה.

pe1

יו"ר האירגון הרב יעקב פינסקי, הודה לאנשי הפארק על היום המהנה ואמר: "האירגון שלנו עורך הפנינג מיוחד עבור הילדים, והשנה אנו שמחים במיוחד על החיבור עם חברת "חופית". הגיבוש יוצר משפחה אחת גדולה  בה כולנו מעבירים חוויות ומשתפים בתחושות ומחבקים אחד את השני. התרגשנו להגיע לפארק אתגרים, לראות כיצד  הילדים נהנים מהמתקנים, מהטרמפולינות, בבריכה ובאומגה, משתתפים בסדנאות מיוחדות, ועוד… היה שווה לחכות ליום הזה! אני מבקש להודות באופן אישי לחברת "חופית" ועובדי הפארק, כמו גם לחיילי צה"ל הנהדרים".

מנהלת השיווק של "חופית", אירמה צור, ליוותה אף היא את היום המיוחד: "אין מי שיכול להישאר אדיש לאושרם של ילדים, לראות את הילדים הקטנים החולים מגיעים עם חיוך, נהנים ומתמסרים לחוויה ושוכחים את הטיפולים הכאבים והמחלה למשך יום אחד שכל כולו הנאה ושמחה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*