פארק אתגרים פותח עונה

פארק אתגרים פותח עונה

החברה לתיירות אשדוד שמחה להודיע על פתיחת העונה של פארק אתגרים המחודש, המציג מגוון מתקנים חדשים, שלל פעילויות שונות וגם דמות חדשה בשם "אתגר", אשר תקבל את באי הפארק. בחוה"מ פסח תתקיים בפינת החי פעילות מיוחדת לכבוד "חג הגז". הממונה על התיירות, חבר המועצה משה דנינו: " השקענו רבות בפארק השנה – ואני מזמין את תושבי העיר לבוא וליהנות משלל האטרקציות בחופשת הפסח!"

החל מהסופ"ש הקרוב, פארק אתגרים המחודש, הנמצא על גדות נחל לכיש בכניסה הצפונית אל העיר, פותח עונה חדשה – עם מיתוג חדש ודמות חדשה – "אתגר", אשר תקבל את פני המבקרים הרבים הצפויים לפקוד את המקום במהלך חופשת הפסח (מומלץ לעקוב אחר שעות וימי הפעילות בעמוד הפייסבוק של פארק אתגרים).

במסגרת עבודות הכנת הפארק לפתיחת העונה, עיריית אשדוד השקיעה באמצעות החברה לתיירות משאבים רבים בהבאת מתקנים חדשים ושיפוץ תשתיות מקיף, לרבות הקמת מזנון חדש ועשיר, אוהל אירועים ממוזג המקיים שלל פעילויות, פינת ליטוף משודרגת, מתחם מנגלים, אוהל בדואי ועוד שלל פעילויות מגוונות.

בחוה"מ פסח (12-14/4) , תיערך פעילות מיוחדת בפינת החי בפארק – "חג הגז" – הכנת הכבשים לאביב ותהליך הפקת הצמר.

הממונה על החברה לתיירות, חבר מועצת העיר משה דנינו, מברך את תושבי העיר ומזמין את כולם ליהנות מהפארק ומסביבת הנחל המטופחת, "קרוב לבית" ובמחירים אטרקטיביים במיוחד לתושבי אשדוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*