ערב חשיפה לקליטה מיטבית לילדי גני חובה

ערב חשיפה לקליטה מיטבית לילדי גני חובה

היכרות ראשונה עם מסגרת בית הספר חשובה לקליטה מיטבית לילדי גני חובה. "אנחנו כבר עם הפנים לשנת הלימודים תשע"ט ובהתחדשות מתמדת" אומרת כרמית חואקין מנהלת ביה"ס ידשבתי. צוות המורים של ביה"ס קיים השבוע "ערב חשיפה" לכל הורי וילדי גני החובה באזור. הפעילות כללה קבלת פנים מיוחדת וסבב של תחנות פעילות לחוויה מעשירה.

"שעת איכות משותפת לחיזוק הקשר בין ההורים לילדים אינה דבר של מה בכך בימים בהם כולנו מחוברים למכשירים סלולרים" אמר אחד ההורים שהיה שותף לפעילות. הערב הוקדש בין השאר לפעילות יצירה כאשר כל ילד הכין חנוכיה, השתתף בניסוי מדעי ובפעילות חוויתית באנגלית. במהלך פעילות הילדים בכיתות, התכנסו ההורים באולם לשיחה עם המנהלת, שהציגה את נתוני ההישגים המרשימים של ביה"ס שפורסמו בתחילת השבוע מטעם משרד החינוך (מבחני המיצ"ב).

כרמית

המנהלת כרמית שיתפה את ההורים גם בנתוני האקלים ושביעות הרצון של התלמידים בקשר שלהם עם המורים בביה"ס: "אווירה נעימה, העצמה של כל תלמיד ומתן תמיכה אישית משפיעים על איכות הלמידה, המוטיבציה ובונה כל תלמיד לעתיד. בית הספר מלמד אסטרטגיות למידה ובכך נותן כלים להצלחה"- סיכמה המנהלת. בסיום הפעילות התכבדו ההורים והילדים בקינוחים טעימים וזכו לשי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*