הישגים ואקלים מיטבי מתכון להצלחה!

הישגים ואקלים מיטבי מתכון להצלחה!

הישגים לא נמדדים רק בציונים אלא גם באקלים מיטבי! זו תמונת המצב בביה"ס יד-שבתי שקיבל השבוע את תוצאות המיצ"ב (=מדדי יעילות וצמיחה בית ספרית) לשנת תשע"ז. בית הספר זכה להיכנס לרשימת העשירון העשירי בתוצאות במתמטיקה ועם ציון הממוצע הגבוה ביותר בעיר אשדוד.

מנהלת ביה"ס הגב' כרמית חואקין, שהחלה השנה את תפקידה כמנהלת נמרצת, שימשה בשנים האחרונות כסגנית והובילה עם צוות המורות את ההישגים היוצאי דופן מסכמת: "התוצאות משקפות את ההשקעה שלנו כצוות בכל תלמיד ותלמידה. היחס החם והאישי לצד אקלים מיטבי ומוגן מאפשר מיקוד בלמידה והתוצאות מדברות בעד עצמן".

מלבד הציונים המרשימים יש לציין כי ביה"ס קיבל ציון לשבח בטיפוח ושמירת סביבה לימודית נעימה ובטוחה. התלמידים מדווחים על תחושת שייכות, אהבה לבית הספר וקשר חם עם צוות המורים. "מורים אכפתיים מצמיחים תלמידים לבוגרים מוצלחים" אומרת אחת האימהות הפעילות בבית הספר. מפקח בית הספר מר מיכאל פיקאר ציין לשבח את צוות המורים העובד בצורה ממוקדת וישירה מול כל תלמיד במטרה לקדם אותו. לדבריו, שמירה על אווירה לימודית ואקלים חברתי מעולים יכולים למנף את הציונים של התלמידים והדבר הוכח בתוצאות מבחני המיצ"ב.

בשנים האחרונות טיפח צוות המורים בבית הספר למידה על-ידי לימוד אסטרטגיות ותלמידים קיבלו כלים לדרך המותאמים על-פי שכבות הגיל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

3 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*