על חלום ועל מציאות

על חלום ועל מציאות

אם אתם חולמים ויש לכם שאיפות אישיות, אבל חסרים לכם הכלים והידע כיצד להתקדם הלאה, אתם מוזמנים להגיע לכנס היזמות שיתקיים ביום ראשון הבא (11/1/15, בשעה 18:30) במרכז הצעירים כיוונים, ולהיפגש עם אחד האנשים המשפיעים בארץ בתחום היזמות. אבי כץ מנכ"ל קופיקס יעשה לכם סדר!

"כיוונים" – מרכז הצעירים הפועל במסגרת מינהל החינוך של עיריית אשדוד, ומעוף – הסוכנות לעסקים קטנים של משרד הכלכלה, משתפים פעולה במיזם מיוחד שנועד להפגיש את צעירי אשדוד עם מנכ"ל קופיקס אבי כץ. האיש ומהפכת היזמות שהוא מוביל יגיע ביום ראשון הבא (11/1/15), ויספר לצעירי העיר על עולם היזמות – מה הוא כולל ומה הוא מצריך ואיך מצליחים.

avi kats (1)

שיתוף הפעולה בין שני הגופים הללו נועד להנגיש לכלל הציבור ולצעירי אשדוד בפרט את נושא היזמות, החל מתהליך החלימה, ועד לטיפוח עסק קיים. בערב הכנס, שבמהלכו תתקיים הרצאת חינם של אבי כץ, יהיו גם דוכנים של מעוף ומרכז כיוונים ויוצגו מגוון רחב של פרויקטים, סדנאות וכלים לפיתוח יזמות. מרכז כיוונים מציע גם תכנית עומק ייחודית להקמת עסקים חברתיים בעיר, תכנית בשיתוף עיריית אשדוד הכוללת ליווי של מנטורים מהתחום, סדנאות מקצועיות והתנסות בשטח.

ממרכז "כיוונים" מוסרים: "הערב הזה הוא ייחודי. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מעוף ועל האפשרות להאזין להרצאה משמעותית ולקבל השראה מאחד היזמים הגדולים ופורצי הדרך. אנחנו תומכים ומעודדים צעירים לעשייה משמעותית, לחדשנות ויצירתיות ולמתן כלים וידע שיאפשרו להם לסלול את דרכם האישית".

עולם היזמות מאפשר לצעירים לקחת את החלומות שלהם ואת השאיפות שלהם ולהוציא אותם אל הפועל, אלא שגם אם התמורה לעשייה האישית הקשה היא יקרת ערך, הדרך עצמה היא ארוכה ורצופת מהמורות.במעוף אומרים: "יזמות אמנם יכולה להרתיע אך בכנס שנקיים באשדוד, ייחשפו כלי הסיוע המוענקים ליזמים צעירים ולעסקים קיימים במסגרת מסובסדת על ידי משרד הכלכלה". אגב כך מציינים כי "מעוף מפעילה קורסים בתחומים מגוונים ליזמים ועסקים קיימים עד 100 עובדים. כמו כן מלווה עסקים למימון עסקי באמצעות מיטב היועצים בתחום בעלות נמוכה. משתתפי התוכניות והמסלולים של מעוף מעידים כי הצטרפותם למעגל שירותי מעוף מעניק להם את הכלים שהם זקוקים להם כדי להצליח".

אז אם אתם באמת רוצים לקדם את חלומותיכם ולהגשימם אתם מוזמנים להגיע למרכז הצעירים כיוונים (ברח' הציונות 4, רובע הסיטי), ביום ראשון 11/1, בשעה 18:30, ולהנות מהרצאה מקצועית ובחינם! מהאיש המשפיע ביותר בתחום היזמות.

אם גם אתם רוצים להגיע להרצאה, ההרשמה בקישור:
https://docs.google.com/forms/d/1UKt54GEl3p9d1S7jD5lsKC2WcfrEhZdnSnfGzwI5k4c/viewform

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*