עו"ד אופיר לסרי: "אמשיך עם אלי לחמני״

עו"ד אופיר לסרי: "אמשיך עם אלי לחמני״

עו"ד אופיר לסרי: "בחרתי להמשיך עם ד״ר אלי לחמני – הוא האיש לעמוד בראש העיר הזאת" עו"ד אופיר לסרי ממשיך את הדרך הפוליטית לצידו של ד"ר אלי לחמני בסיעת "אשדוד תנצח".

"בחרתי להמשיך עם ד"ר אלי לחמני.״

"אנו מכירים למעלה מעשור ועובדים יחד בחמש השנים האחרונות במועצת העיר כסיעת אופוזיציה, אלי כיו״ר האופוזיציה ואני כחבר מועצת העיר. אמנם החיים באופוזיציה הם חיים קשים, אולם, כל מי שחפץ לעמוד בראשה של רשות מקומית חייב לעבור את תפקיד האופוזיציה, לחרוש, לנבור באלפי מסמכים, לשבת בוועדות, לשאול, לחקור, לבקר, ככה לומדים, ככה מכירים את המערכת המורכבת הזו, וכמי שעבד לצידו של ראש העיר האגדי של אשדוד צבי צילקר ז״ל כראש לשכתו יש ביכולתי, מן המעט, להעיד מהם הכישורים הנדרשים לעמוד בראשות העיר הזו ומי הוא המוכשר לעשותם, ד״ר אלי לחמני הוא האיש. הוא רב כשרונות, חד כתער, קר רוח, בעל נסיון עשיר, ד״ר לכלכלה, רואה חשבון מצליח, לוחם אמיתי, איש עשיה ויו״ר האופוזיציה, ובעיקר הוא לא תלוי באף אחד ולא חושש מאף אחד, כולם אצלו שווים בני שווים!

"תראו מסביב מהן האלטרנטיבות הקיימות, תבחנו אותם היטב, עבר הווה, תאמדו את נסיונם תבחנו את שיקול דעתם ותחליטו, אני כבר החלטתי, ד״ר אלי לחמני ראש העיר הבא של אשדוד. אהיה שני לו, נעבוד כצוות, בנחישות והקרבה למען כולם, ללא הבדל, ולכם הציבור, יש רק תפקיד אחד, צאו להצביע בהמוניכם כך שכל אחד מבניה ובנותיה של העיר יקבל ייצוג שווה במועצת העיר, כך נשיג שוויון כך תבוא האחדות.

לסרי סיכם:

"מבקש מכל מכריי חבריי ומשפחתי, זהו רגע חשוב בחיי הציבוריים, הושיטו לי, לנו, יד, ויחד נצליח, למען העיר אשדוד, למענכם, מבחינתנו נבטיח להמשיך לעבוד קשה, כי אנחנו מאמינים ״שהזורעים בדמעה ברינה יקצורו"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*