עוּרִי עוּרִי לִבְשִׁי עֹז- תורמים לחיילי ישראל ולעורף לזכר נועה ממן

עוּרִי עוּרִי לִבְשִׁי עֹז- תורמים לחיילי ישראל ולעורף לזכר נועה ממן

קוראים נכבדים, לפני שנפתח בכתבה נבהיר במטרתה – גיוס תרומות כמה שניתן לצורך תמיכה בחיילים ובתושבי אשדוד, לפורום לקידום הבריאות בעיר אשדוד ע"ש נועה ממן ז"ל, הקישור בסוף. 

והנה בשבוע בו העם כולו מנחמים אלה את אלה, ידעה אשדוד גם פרידה מנועה ממן ז"ל, בת אשדוד האהובה והיקרה, אחרי מאבק במחלה קשה. נועה היא בת יחידה, והותירה אחריה את אביה אייל ממן– בן לרוחמה וגבי ממן יבדל"א, ואימה אורית אבו– שהיא ביתם של הקבלן יחיאל אבו ורעייתו דינה יבדל"א, ואחותו של עו"ד צחי אבו, יזם ואיש עסקים בן העיר.

נועה ממן ז"ל, גם בלכתה מפיצה טוב וחסד.

משפחת אבו הידועה באהבת החינם, הנתינה, התרומה חסרת האבחנה לנזקק ולדך- גם הפעם זורעת זרעים של חסד עם לכתה של נועה האהובה, שהיתה כמו בת גם לדוד צחי, אח של אימה.

צחי זעק שיברו גם במילים הספורות והעמוקות בפייסבוק כשכתב בעת פירסום לכתה של נועה-

"צר לי לאם תבכה ותתייפח.
בצער רב איבדנו השבת בת. בת של כל משפחת אבו. בת שלי. בת של אחותי."

צחי לא התמהמה,  והיות והוא בין שלל תפקידיו גם יו"ר הפורום לקידום הבריאות אשדוד (שעליו עוד נרחיב רבות על תרומתו המשמעותית לבריאות תושבי העיר בעת אחר), כהרגלו הוציא מתוק מעז בעת שבר, והוא מוביל את הפורום להירתמות טוטאלית והתגייסות עבור לוחמי צה"ל בעת המלחמה. מעתה יקרא הפורום – הפורום לקידום בריאות אשדוד ע"ש נועה ממן ז"ל.

כך יצא שצחי אבו עומד בראש מפעל חסד וסעד, לזכרה של נועה ממן ז"ל. המרכז  הלוגיסטי היושב בחוף לידו, אליו תורמים ישראלים יפים- מפעלים, ויחידים!

המרכז מספק מזון וכל ציוד שמתבקש מהיחידות ומבתי החולים, אבל לא רק- המרכז גם פועל למענה מיידי גם לכל נזקק מתושבי אשדוד והסביבה. הנתינה דינמית ומתפתחת, והחל גם איסוף תרומות לחיילים ואספקת ציוד רפואי בהשאלה חינם.

העמותה קוראת לתרומה בעת המלחמה ולאחדות העם.

ממה שהגיע אלינו, כל בקשה מקבלת אוזן ועושים הכל כדי לתת ולעשות במרכז שקם בן לילה. כי עת מלחמה, כי עת ניחומים וכי עת לנצח ביחד, וכי אין דבר כזה שלא עוזרים- ועתה זה גם לזכר נועה ז"ל, איתה וברוחה

המבצע לגיוס כספים בעיצומו, וכך יוצא שהלכה למעשה – באובדנה של נועה נפתחים שערי שמיים, ידי נדיבים ולבבות ישראל.

בלכתה של נועה ממן, מקבל הציטוט מספר ישעיהו פרק ס', פסוקים א-ב, עוד תוקך בימים אלה, לזכרה לנחמה ולבניה-

קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ וּכְבוֹד ה' עָלַיִךְ זָרָח: כִּי הִנֵּה הַחֹשֶׁךְ יְכַסֶּה אֶרֶץ וַעֲרָפֶל לְאֻמִּים וְעָלַיִךְ יִזְרַח ה' וּכְבוֹדוֹ עָלַיִךְ יֵרָאֶה". 

מוזמנים לתרום לטובת המלחמה!

לתרומות למאמץ המלחמתי לפורום לקידום הבריאות באשדוד על שם נועה ממן

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*