סרטי השבוע בסינמטק אשדוד

סרטי השבוע בסינמטק אשדוד

לאוהבי הקולנוע האיכותי מוצעים בחודש נובמבר 2 סרטים איכותיים במיוחד, "המשרת" ו"דבש", כל הפרטים בכתבה המצורפת

יום שני ,3 בנובמבר 2014 בשעה 19:30

הסרט שגרם לאובמה לבכות:"המשרת"-ארה"ב (2013),100 דקות

ססיל גיינס, משרת אפרו-אמריקאי, שירת בבית הלבן למעלה משלושים וארבע שנים ברציפות. במהלך שמונה קדנציות נשיאותיות, ליווה ססיל מקרוב את הנשיאים ומשפחותיהם והיה עד לשנים הסוערות ביותר בהיסטוריה האמריקאית

במאי:לי דניאלס,תסריט: דני סטרונג ,הפקה: לי דניאלס,צילום: אנדרו דאן ,עריכה: ג'ו קלוץ, מוסיקה: רודריגו ליאו,שחקנים:פורסט ויטאקר  ג'ון קיוזאק  אופרה ווינפרי.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של  מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

 

יום רביעי ,5 בנובמבר 2014 בשעה 19:30

"דבש"-איטליה/צרפת(2013) 96 דקות, איטלקית, תרגום לעברית ואנגלית.

איירין, צעירה בשנות ה-30 לחייה, חיה בבית קטן על החוף סמוך לרומא. היא מבקרת את אביה, מתעמלת בקביעות, נפגשת עם חברים, מקיימת מערכת יחסים אינטימית. אך לחייה יש פן נוסף. תחת שם הקוד 'דבש' היא משתייכת לאגודה שמסייעת בהמתות חסד. מתוך תחושה של שליחות היא עוזרת לאנשים ברגעיהם האחרונים, מתמודדת פעם אחר פעם עם הטקס הנורא ששם קץ ליסורים שלהם. יום אחד היא מספקת ל'לקוח' חדש את הסם הקטלני ומגלה לחרדתה שהוא כלל אינו חולה. איירין נחושה שלא לקחת חלק בהתאבדות שלו ומוצאת את עצמה במערכת יחסים מורכבת שתשנה את חייה.

בימוי: ולריה גולינו,הפקה: ריקארדו סקאמרצ'ו, ויולה פרסטיירי, תסריט: פרנצ'סקה מארצ'יאנו, ולריה גולינו, ואליה סאנטלה, על פי ספרה של אנג'לה דל פאברו,צילום: גרגלי פוהארנוק,עריכה: ג'וג'ו פראנקיני,שחקנים: יסמינה טרינקה, קרלו צ'קי, ליברו דה ריינזו.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של  מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*