סיכום הכינון… גם זה מאחורינו.

סיכום הכינון… גם זה מאחורינו.

זה לא ערב של בשורות פוליטיות או חידושים, אין עדכוני מנדטים, או חבירות ולא, אף אחד חדש לא פרש לאופוזיציה או נכנס לקואליציה. זה ערב שנועד לסיים את מערכת הבחירות ולהתחיל קדנציה חדשה, כמו מסיבת סיום של יב׳, שרגע אחריה, אתה כבר לא תלמיד.

זה ערב שראש העיר מבסס את ניצחונו ומראה לכולם מי הראיס. מי ניצח. ומי פה בעצם קובע. לצד כל זה מתרחשת הדרמה האמיתית שרק חדי העין נהנים ממנה… הניואנסים.

שפת הגוף של חברי המועצה היא הדבר המעניין, אולי היחיד שקורה בערב כזה. מי אומר שלום למי ואיך, מי מחפש את קרבת מי, מי מגיע בטוח בעצמו ובעיקר מי פחות.

את כל זה מתחילים לראות כבר בשלב המינגלינג במבואת המשכן.בין ביס לביס מהכיבוד מתחילים להתגבש חיבוקים צפויים וגם כאלה שפחות.

 

המנצחים הגדולים של הערב: נכט ולסרי. צילום: ODREY – טים נודלמן

 

רגע השיא של הניואנסים מגיע כאשר עולים לבמה אחד אחד בעיקר, ועל כל חמישה או יותר עלתה אחת. (כן זה מצבה הנשי של המועצה 5 מתוך 29), אבל שם קיבלו מערכות היחסים והכעסים ״במה״ תרתי משמע.

היו כמה מועמדים שהיה קצת מתח לגביהם, אבי אמסלם לדוגמא שעלה ולא הרבה ידעו איך יגיב, אמסלם אמנם חיבק ויצא ממלכתי כך גם שאר הסיעה ונראה שלפחות הערב מערכת היחסים בין ש״ס ליחיאל מתבהרת.

 

כואב אבל פחות. אמסלם ולסרי. צילום: ODREY – טים נודלמן

 

הלן גלבר המשופשפת דילגה לתשיועות הקהל והצטלמה מחוייכת למרות שבפנים ככל הנראה לא הכל ורוד.

מ שבלט בקרירותו היה יניב קקון מסיעת ״אשדודים״ שלא יצר מגע עם ראש העיר, כעסו המובן יצא בהפגנתיות וצרם ליושבים באולם שהתלחששו לנוכח המופע הלא נעים, מאיר אברג׳ל שעלה מיד אחריו ניסה אולי לחזל״ש בחיבוק לראש העיר אך מה שנעשה נעשה.

 

קקון ולסרי – אפשר לחתוך את המתח באוויר. צילום: ODREY – טים נודלמן

 

אופיר לסרי, הוכתר לפי ההתנהלות הערב לנסיך הממלכה, כשעלה לבמה הגיח גבי כנפו לקבל את פניו ולחבקו. אולי בעקבות ההתנהלות של יניב ראה כנפו לנכון לחבק את הילד החדש בשכונה ולהכתירו. ניואנסים כבר אמרנו?

 

ככה ייעשה לאיש. צילום: ODREY – טים נודלמן

 

בהמשך הערב בין כנרית נעימה, לזמר הבית נאם ראש העיר נאום ארוך המסכם את המסע שלו ולאן מועדות פניה של העיר בחמש השנים הקרובות. על זה ככל הנראה נכתוב עוד הרבה אבל השעה מאוחרת ואתם בטח עייפים.

בתמונה הראשית היה רגע מרגש של הכרת הטוב בין ראש העיר לשותפו עו״ד גבי כנפו. לסרי הודה בהתרגשות יתרה לשותפו לאורך 25 שנה על נאמנותו, פועלו והשותפות, רגע פוליטי נדיר ומרגש בעיקר מצידו של לסרי שאיבד כמה מחבריו הקרובים לאורך השנים.

דבר נוסף שבלט הטקס ואולי על בסיס לקחים מהטקס ה-11, הפעם אף ראש שיאה לא נאם, להבדיל מהפעם הקודמת, עוד משהו שנבדיל הוא אורך הטקס שהיה קצר משמעותית מהטקס הקודם זאת בעיקר בגלל הפרזה בזמני הנאומים.

2

צילום: ODREY – טים נודלמן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*