סדנאות חדשות בקופ"ח מאוחדת

סדנאות חדשות בקופ"ח מאוחדת

במסגרת קידום הבריאות, בקופת חולים מאוחדת מתקיימים סדנאות ומפגשים מגוונים לרבות הגמילה מעישון, תמיכה לחולי הסוכרת, הרזיה למבוגרים, הכנה ללידה, מובילים בהורות, עיסוי תינוקות ועוד. לאחרונה מופעל גם שירות ייעוץ הנקה המועבר לאחר הלידה. במהלך מפגש בן שעה וחצי מלמדת יועצת ההנקה הלכה למעשה את האם הטרייה, כיצד להניק את תינוקה בדרך הנכונה והיעילה עבורו.

בנוסף, מוצעים למבוטחים לקחת חלק בהתעמלות בריאותית לשיפור הבריאות באמצעות שילוב של מספר שיטות התעמלות לרבות הפלדנקרייז, שמטרתה שיפור יכולת התנועה באמצעות הגברת המודעות לגוף והבנת השימוש הנכון במערכת השרירים והשלד, שיעורי פילאטיס עבור נשים, אימון רצועות וזומבה, שיטת האימון הגופני המבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האירובי למהנה. העלות מזערית, למבוטחי 'שיא' בסך של 43 ש"ח לחודש (אימון חד שבועי).

מנהלת מרפאת המומחים, הגב' מרים סלהוב: "קידום בריאות הוא תהליך המאפשר לאנשים להגביר את השליטה על בריאותם ולשפרה. ייעודו של התהליך הוא הגשמת מלוא הפוטנציאל הבריאותי של כל אדם, בטווח המצבים שבין הבריאות לחולי. מערך קידום בריאות של מאוחדת שוקד על העלאת המודעות של המבוטחים בכל הנוגע לקידום בריאותם, באמצעים רבים וביניהם מגוון סדנאות בתחומים רבים. מאוחדת מציעה מגוון סדנאות, מתוכן אפשר לבחור את אלה שעונות על צרכים אישיים ההופכים את החיים לנעימים, בריאים ומהנים יותר".

פרטים והרשמה: 08-8549727.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*