מרכז רפואי ענק של מאוחדת ברובע ז'

מרכז רפואי ענק של מאוחדת ברובע ז'

החלו העבודות לבניית המרכז הרפואי הענק של מאוחדת ברובע ז'

תנופת התפתחות משמעותית של מאוחדת באשדוד. לצד הוספת שירותי רפואה, החלה בימים אלו בניית המרכז הרפואי הגדול של מאוחדת ברובע ז' בעיר. המרכז שנבנה ברחוב יהודה הנשיא יתפרש על פני שטח עצום של כ-2500 מ"ר שיעמדו לשרות לקוחות מאוחדת, ויותאם לפעילות גם בזמני חירום. יצוין כי מדובר במרכז הרפואי הגדול והמתקדם ביותר ברובע ז'.

עם תחילת הבניה התבשרו לקוחות מאוחדת על שורה של רופאים ושירותים חדשים שהצטרפו למאוחדת, חלק מהרופאים המצטרפים מיועדים לעבוד במרכז הרפואי הנבנה. כמו כן יפתח במקום מרכז להתפתחות הילד ומכון רנטגן חדש. במרכז הרופאים שהצטרפו ברובע ז' הם ד"ר אליהו גזלה מומחה בכיר ברפואת ילדים ומאבחן בעיות קשב וריכוז בילדים, ד"ר ז' יחזקאל רופאה פנימאית, כמו גם ד"ר פוטיש רופאת נשים מברזילי שהצטרפה לצוות מאוחדת. בסך הכל כ30 רופאים חדשים נכנסו או נכנסים בימים אלו לטובת לקוחות מאוחדת באשדוד.

במרפאת ינאי קיים שירות ייחודי של הרחבת שירות: ניתן לקבל שירותי רפואת ילדים, רפואת משפחה, חדר אחיות, ומזכירות רפואית, בכל יום עד השעה 23:00. גם ברובע ח' מכפילים בימים אלו את שטח המרפאה, לטובת תושבי הרובע שרובם נמנים על לקוחות מאוחדת, ובשנים האחרונות עקב הצטרפות מאות לקוחות חדשים הוחלט על הגדלת המרפאה והכנסת שירותים נוספים כרפואת ילדים, רפואת נשים, רופא עור ועוד. מתחם חדר האחיות ישלש את עצמו, ויאפשר קבלת שירות באופן שירותי ומיטבי.

מאוחדת מעניקה כיום שירות ללמעלה מ-50,000 לקוחות בעיר אשדוד, באמצעות שורת מרפאות הפרוסות ברחבי העיר. ממאוחדת נמסר כי "העיר אשדוד נהנית כיום משירותי רפואה מקצועיים וזמינים של מאוחדת, ועם השלמת בניית המרכז הרפואי החדש ברובע ז' באשדוד ישודרג השירות לרמה הגבוהה ביותר. אנו מתכוונים להמשיך בעשיה למען לקוחותינו, תוך זמינות השירות באדיבות ויחסי אישי כמסורת מאוחדת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*