נסעו רחוק, היה קרוב. אשדוד מפסידה בנהריה

נסעו רחוק, היה קרוב. אשדוד מפסידה בנהריה

מכבי קפלן אשדוד באר טוביה יצאה למשחק חוץ קשה בנהריה, אם אפשר יהיה לחלק את המשחק ל-3 נחלק אותו לחצי הראשון, לרבע השלישי והרביעי, עד המחצית היו פחות או יותר הכוחות שקולים ותוצאת המחצית עמדה לא בכדי עמדה על תיקו 42:42.

הרבע השלישי היה שייך לאשדוד, מאיר טפירו ככל הנראה נתן זריקת לשחקניו שעלו באטרף למשחק והביאו את כל היכולות ההגנתיות הכל כך מוכרות לטובה והצהובים כבר הגיעו ליתרון דו ספרתי והיה נראה שאשדוד סוגרת ניצחון שלישי רצוף. אשדוד מסיימת את הרבע השלישי עם הפרש 12 ונראה שהנוצחה פוצחה. אשדוד בדרך לניצחון.

לרבע הרביעי אשדוד לא הגיעה, חוסר הניסיון של הקבוצה הצעירה והיכולת לקחת אחריות במאני טיים עדיין לא הבשילה באשדוד, היכולת ברבע הרביעי דורשת לא פחות מועדת חקירה, 23:4 זו תוצאת הרבע, תוצאה הזויה לכל הדעות. ניצחון של אשדוד היה מרחיק את אשדוד מבעירת התחתית וכל כך חבל שהיא לא רק לשמור על היכולת אפילו בצורה חלקית.

ג׳קי קארמייקל וצ׳ייס סיימון הגיעו למשחק ונתנו את התנובה אך כשג׳ייק כהן ויואינג קולעים יחד 12 נקודות ויפתח זיו רק עם 6 קצת קשה לצפות לניצחון צהוב.

באשדוד יצטרכו לעבוד בעיקר על הקטע הפסיכולוגי שהתפרקות כזו לא תחזור במשחקים הבאים. אשדוד היתה צריכה לנצח את המשחק בנהריה לאור הפער שהצליחו הצהובים של טפירו ברבע השלישי, 4 נקודות ברבע שלם מול 23 אלו מספרים שקצת קשה לעכל אבל מהווים חומר למחשבה.

הנחמה היחידה תהיה ההפסד של גליל לירושלים והתקווה שחיפה תנצח בשני את קרית גת בכך לפחות יישאר הפער בתחתית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*