הרביעי ברציפות: הפסד 91-86 למכבי אשדוד בדרייב אין

הרביעי ברציפות: הפסד 91-86 למכבי אשדוד בדרייב אין

הפסד רביעי ברציפות למכבי אשדוד\באר טוביה. זאת הכותרת היחידה אולי מהערב (חמישי), כשהצהובים של מאיר טפירו נכנעו 91-83 באולם "הדרייב- אין" לאדומים של תל אביב.

למרות שהובילה ברוב שלבי המשחק, כששוב השלישייה של אשדוד עם קרמייקל,כהן וסיימון נתנו את הטון, יצאה מכבי אשדוד עם רבע לא מספיק טוב ב10 הדקות האחרונות, יש שיגידו בכלל שהניצחון של הפועל תל אביב הושג בעזרת צוות השיפוט שהיה עם יד קלה על ההדק בכל מה שנוגע לעברות טכניות נגד טפירו ומריו ליטל.

תחילת המשחק הייתה לגמרי של האורחים הצהוב. צ'ייס סיימון סיים את עשר הדקות הראשונות עם מספר דו ספרתי של נקודות, וכהן "תיקונים" נתן עבודה נאה מתחת לסל, ובסוף הרבע הראשון 26-21 לאשדוד.

מי שהיה המצטיין הערב בצד האדום היה מארק ליונס שסייים את המשחק עם 30 נקודות ו9 אסיסטים, והיה האיש ביחד עם תומר גינת הפורוורד הצעיר שהשאירו את האדומים צמוד לדולפינים.

 

לאחר רבע שלישי צמוד, בו אשדוד הובילה 67-64, הגיע הרבע האחרון ועמו השינוי במגמה.

דוסון סיפק דאנק גדול וגינת הנהדר קבע 72:77 לאדומים. קארמייקל וזיו קלעו 4 רצופות, בנקס ענה בפאול וסל ודוסון הגדיל ל-78:82. סיימון צימק מהעבר השני, אבל טפירו וליטל ספגו עבירות טכניות ובלאט הגדיל ל-80:87 מהקו. כהן קלע 2 מ-2 מהעבר השני, אשדוד לחצה על כל המגרש וטישמן בשלשה גדולה צימק ל-87:85, דקה לסיום. ליונס חדר יפה עד הטבעת, קארמייקל איבד מהעבר השני וליונס קבע 85:91 מהקו. טישמן קלע 1 מ-2 מהקו, אבל זה היה מאוחר מדי,91-86 בסיום.

ביום שני הבא העונה תסתיים כשמכבי אשדוד תארח את מכבי תל אביב באולם "הקריה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*