ניקוי חלונות משרדים: כל מה שצריך לדעת

ניקוי חלונות משרדים: כל מה שצריך לדעת

ניקיון חלונות הינו חלק כמעט בלתי נפרד בכל הנוגע למטלת ניקיון כללית של הבית, בין אם זה ניקיון לפני החגים ובין אם זה פשוט ניקוי חדר יסודי. רובנו מנקים את החלונות בשיטות ובאופנים אשר נוחים לנו, אך האם אלו הן השיטות הכי יעילות שיש? והאם אנו פוגעים בזכוכית החלון ובמסגרת שלה באופן בה אנו מנקים אותם ובזאת מורידים את אורך חיי החלון ואף את איכות השקיפות שלהם? בכדי ליישר קו, אנו נפרוס בפניכם כמה שיטות וטיפים לגבי ניקוי חלונות משרדים בפרט וניקוי חלונות בכלל.

למה להבדיל בין חלונות רגילים לחלונות משרד?

אמנם במרבית המקרים חלונות משרדים וחלונות רגילים עשויים מאותה הזכוכית וההבדל היחיד עלול להיות עובי הזכוכית (להזכיר שוב, במרבית המקרים, בחלק מן המקרים גם סוג הזכוכית שונה), ההבדל העיקרי הוא כי חלונות משרדים לרוב הינם הרבה יותר גדולים ומשמשים כריהוט ואווירה משרדית לכל דבר, מכך ניתן להסיק כי חלונות משרד מלוכלכים, או אפילו כאלו שלא ניקו אותם בצורה טובה, עלולים להשפיע ישירות על ההרגשה הכללית במשרד עצמו, דבר אשר עלול להתבטא במצב רוח מעט ירוד של העובדים ואף בתפוקה נמוכה בסקלת המיקרו.

תחום נוסף ושונה בתכלית הוא חלונות משרדים חיצוניים. אצלנו בעיר ישנם בניינים רבים ומגדלים שהגישה לניקוי החלונות מבחוץ היא רק באמצעות טיפוס וצוותי עבודה לגובה שמתמחים בניקוי חלונות במגדלים ובבנייני משרדים. לצורך כך יש לפנות לחברת הניהול של הבניין להזמנת חברת ניקוי חלונות בעבודה בגובה.

אז מהי הדרך הטוב ביותר לנקות חלונות?

חלונות בבית – הדרך הטובה ביותר כאן הינה באמצעות מטלית לחה ואז ניגוב וייבוש באמצעות נייר או מטלית רכה. שיטה זו גם תדאג להסרת הלכלוך, גם לייבוש שאריות המים כתוצאה מהניגוב עם המטלית הלחה וגם הדבר לא ישאיר שריטות.

חשוב לזכור כי מומלץ שלא להשתמש באביזרי ניקוי קשים, אלו עלולים להשאיר שריטות על החלון אשר לאורך זמן יצברו לכלוך או יתרחבו ויהרסו את ההשקפה מהחלון.

חלונות משרד – חלונות משרד ניתן לנקות באופן ידני באותה הצורה כמו את החלונות בבית, אך הדבר ידרוש זמן רב מאד. מומלץ לרכוש כלים מיוחדים, או להתאים כלים קיימים לצורך ניקוי חלונות בקנה מידה זה בכדי לחסוך בזמן יקר.

כמה טיפים:

חברת ניקיון – חברת ניקיון הינה חברה אשר מספקת שירותי ניקיון באופן כללי, ובפרט ניקוי חלונות באופן מקצועי. לכל חברת ניקיון מקצועית יהיו כלים ושיטות מגוונות אשר יוכלו לחסוך לכם זמן יקר בניקוי החלונות השונים וגם לבצע זאת באופן איכותי ביותר.

חומץ מאכל – עוד טיפ נבון הינו שימוש בתערובת הכוללת מעט חומץ, סבון ומים. תערובת זו מבטיחה ניקוי יסודי של החלונות כך שיישארו מבריקים לאורך זמן רב ונקיים באופן מיידי.

 

hon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*