טיפים לניקיון לחג ובכלל, דברים ששווה לדעת!

טיפים לניקיון לחג ובכלל, דברים ששווה לדעת!

רבים מאתנו נוטים לנקות את הבית לפני החגים, זאת מכיוון שבתקופה רגילה, לא תמיד יש לנו את הזמן לבצע ניקיון ייסודי ומעמיק בבית. טרם החגים אנו מעוניינים בסדר בבית, בשביל ההרגשה הפנימית הטובה וגם בשביל היעילות בכדי לקדם את מגוון המטלות האחרות כגון הכנת ארוחה לחג או פשוט לנוח בלי אחריות על הראש, ולכן, אנו מעוניינים להביא כלם מגוון טיפים שימושיים שיכולים לעזור לכם רבות בניקיון הבית ואף לקצר את התהליך משמעותית.

שיטות עבודה לניקיון – חשוב להנות בדרך:

– מבחינה פסיכולוגית, הוכח לא פעם אחת כי חלוקת מטלה גדולה להמון מטלות קטנות הינה מורידה מעמסה והופכת את המטלה הגרנדיוזית לקלה יותר באופן משמעותי.

– חלקו את מטלת הניקיון הכללית לחלקים קטנים ככל הניתן והציבו לכם מטרות קטנות, כך תוכלו להתמיד ולסיים את הכל.

– אל תשכחו לפנק את עצמכם ולתגמל בהפסקה לאחר כמות מטלות שתציבו לעצמכם, כך תסיימו את הניקיון הכללי מבלי שתשימו לב.

חומרים ביתיים שתורמים לניקיון בקלות:

– אבקת סודה: אולי חלקכם יופתעו לגלות אך אבקת סודה יכולה להקל על עבודות הניקיון שלכם באופן משמעותי. סודה הינה חומר אשר יכול לנקות כתמים רבים מרצפה, השאירו סודה עם מעט מים על כתם מסוים על השיש ותהנו מכתם שמוסר כעת בקלות.

– באותו האופן סודה יכולה גם לעזור לכם בשטיפת כלים רבים.

– חומץ: כלור וחומרי ניקוי שונים הינם חומרי חומצה, אך לעתים הכלור הינו חומצה חזקה מדי ואף אינה מומלצת לשימוש על רצפות שיש ללא שכבת לקה להגנה. מעט חומץ למאכל עם מים וסבון, הופכים לחומר ניקוי מצוין אשר יכול לנקות חלונות, חלק מן הריהוט, רצפה ועוד, כך שהברק והניצוץ נשארים לאורך זמן.

– *בנוסף, חומץ למאכל יכול לעזור לכם להסיר אבנית מכלי סניטריים כגון ברזים, השאירו שקית עם כמות נדיבה של חומץ על הברז או הדוש המאובן למשך לילה ותתעוררו לניקיון מפתיע.

דעו מה מומלץ לא לעשות:

– ישנם המון פרטים קטנים שיכולים להאט את הקצב שלנו בקידום מטלת ניקיון הבית, דברים שלרוב נרכשים עם ניסיון. מומלץ לברר מעט טרם על דברים שמומלץ לא לבצע בכדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך או למשהו שעלול לגרום ליותר לכלוך.

– לדוגמא – שימוש בכלור על רצפת שיש ללא שכבת הגנה, עלולה להשאיר סימנים בלתי הפיכים ברצפה עצמה, מצב לא נעים אשר לא ניתן לטפל בו.

– דוגמא נוספת היא שלא מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי מבוססי שמן על רצפת שיש לא מוגנת גם כן מכוון שהרצפה הינה בעלת נקבוביות קטנות אשר השמן מחלחל לתוכן, ואלו מתחילות לאגור לכלוך, ניקוי שיש שומני ומלוכלך הינה מטלה ארוכה וקשה במיוחד.

בהצלחה בניקיונות!

המאמר בחסות חברת ניקיון "מכל הלב"

 

hon

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*