נבחרת HYDRA מאשדוד זוכה במקום השני בתחרות רובוטיקה  FTC 

נבחרת HYDRA מאשדוד זוכה במקום השני בתחרות רובוטיקה  FTC 

הישג מרשים לתלמידי אשדוד: נבחרת HYDRA המורכבת מתלמידים ממגוון בתי ספר תיכוניים בעיר, זכתה במקום השני בתחרות רובוטיקה FTC מוקדמות #1, שהתקיימה בשוהם. הנבחרת מאשדוד גילתה יכולת מקצועית גבוהה, תקשורת יעילה ורוח צוות ובנתה רובוט שהרשים את השופטים. ש-א-פ-ו

נבחרת HYDRA אשדוד, המורכבת מתלמידים ממגוון בתי ספר תיכוניים בעיר, זכתה במקום השני בתחרות רובוטיקה FTC מוקדמות #1, שהתקיימה בשוהם. התחרות, מהמותחות ביותר השנה, הדגישה את היכולות הטכנולוגיות והיצירתיות של הנבחרת המקומית, כמו גם את עבודת הצוות המופלאה שהביאה אותם להצלחה.

 התחרות כללה משימות מאתגרות ותוצאות צמודות שהפכו כל רגע לקריטי. הנבחרת הוכיחה את עצמה לאורך כל התחרות, תוך שהיא מפגינה עבודת צוות מופלאה, יכולות טכניות מרשימות ויצירתיות יוצאת דופן. "הרובוט שבנתה הנבחרת עמד בהצלחה בכל האתגרים שהוצבו בפניו ואף הרשים את השופטים והקהל" אמרו באשדוד וציינו כי "הקבוצה עבדה במקצועיות רבה לאורך כל התהליך, תוך שיתוף פעולה הדוק, תקשורת יעילה ורוח צוות יוצאת דופן. התלמידים חילקו ביניהם משימות, למדו זה מזה ותמכו זה בזה לאורך כל הדרך, מה שאפשר להם להתגבר על כל מכשול ולהגיע להישג המרשים".

ההצלחה של נבחרת HYDRA היא עדות לחשיבות של חינוך STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) ולהשפעה החיובית של פרויקטים מעשיים ותחרויות על תלמידים. זוהי הזדמנות עבורם ליישם את הידע שרכשו בכיתה בפרויקט אמיתי, לפתח מיומנויות חשובות ולחוות את הסיפוק שביצירת משהו משמעותי יחד.

הקהילה והעירייה מביעות גאווה רבה בהישגים של נבחרת HYDRA ומצפות בקוצר רוח לראות את המשך הצלחותיהם בתחרויות הבאות. התמיכה הנרחבת שהנבחרת מקבלת מהקהילה היא דוגמא לכוח שבאחדות ובתמיכה הדדית, והיא מצביעה על האמונה העמוקה בכוחם של הצעירים להביא שינוי חיובי בעולם באמצעות חדשנות וטכנולוגיה.

ממנהל החינוך באשדוד נמסר: "ההישגים של נבחרת HYDRA מעוררי השראה ומראים שעם עבודה קשה, שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית, ניתן להגיע להישגים מרשימים בתחום הרובוטיקה ובכל תחום אחר. אנו מאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם ומצפים לראות את תרומתם העתידית לחברה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*