נבחרת המנהיגים של אשדוד

נבחרת המנהיגים של אשדוד

ביום רביעי האחרון, נבחרות מנהיגות צעירה מבתי הספר, יצאו ליום עיון בכנסת בנושא מנהיגות לאומית, במסגרת תכנית 'מוגנות חברתית' של הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות ותכנית 'עיר ללא אלימות'.

הסיור הינו חלק מתכנית 'מוגנות חברתית' בשיתוף 'עיר ללא אלימות אשדוד', עמותת 'עתיד בטוח', הפועלת למען העצמת 'מנהיגות צעירה' בביה"ס ברחבי הארץ ומחלקת 'קיימות ואיכות הסביבה' בעיריית אשדוד. לאורך השנה הקבוצה מהווה גרעין בביה"ס המעצים את בני הנוער, מפתח יכולת המנהיגות, תרומה לקהילה ומניעת אלימות באמצעות יזמות חברתית.

בכנסת, התלמידים התנסו בהליך הצעת חוק בנושא "הגבלת נסיעה ברכבים פרטיים בעיר ועידוד נסיעה בתחבורה ציבורית – כמניעה לפגיעה באיכות סביבה ומניעת תאונות ואלימות בכבישים". התלמידים בחרו בנושא זה מתוך תחושותיהם על תכנית הreway  המתבצעת בעיר בתקופה זו.

בוועדת הפנים ואיכות סביבה של הכנסת פגשו התלמידים את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ששוחח עם המנהיגים הצעירים על מנהיגות ועל חשיבות השמירה על איכות סביבה, המאפשרת חיים בחברה סולידרית. לאחר הביקור בכנסת, המשיכה הקבוצה ל'מעלית הזמן', בה למדו התלמידים על ההיסטוריה של המנהיגים היהודים לאורך הדורות בירושלים.

דבורית זהבי, ראש תחום מניעת אלימות ברשות ציינה כי "הפעילות הינה חלק מתהליך שנעשה במהלך השנה שמטרתו להעצים נערים ולגרום לשינוי בהרגלים ובהתנהגות סיכונית לטובת מנהיגות והעצמה. תודה לדוד גרדוביץ, מנהל התכנית, לרכז המלווה, רותם מגידי, לימית הוניקמן, מנהלת מחלקת 'קיימות ואיכות הסביבה' בעיריית אשדוד ולניסים כהן, מנכ"ל עמותת 'עתיד בטוח' על שיתוף הפעולה. מנכ"לית הרשות, הגב' סימונה מורלי ברכה על הביקור בעיר הבירה וציינה: "הדרך למגר את תופעת האלימות הינה בהצמחת דור העתיד".

 

בתמונה: יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין ונבחרת תכנית מנהיגות צעירה אשדוד. צילום: עמיחי חדד

 

הרשות העירונית מחליפה שם – ליחצו לפרטים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*