המרכז להורות משמעותית סוגרים שנה

המרכז להורות משמעותית סוגרים שנה

ביום ראשון האחרון התקיים טקס סיום לבוגרי המסלול להנחיית קבוצת הורים במעמד הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות- קבוצה מספר 15 ולמסלול ההתמחות להעשרת הקשר הבינזוגי באודיטוריום העוגן במרכז להורות משמעותית אשדוד, הפועל תחת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד.

את הערב הנחתה הגב' סיגל בר, רכזת מסלולי למידה במרכז להורות ופתחה בברכות למסיימים. הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות, ברכה גם היא את המנחים והמנחות, שבחרו להיטיב עם ציבור ההורים. מנהלת המרכז להורות, הגב' גילית אבטליון, בחרה להודות למשפחות שתמכו בלומדים.  כמו כן, הודתה למרצות המסורות על שהשאירו עקבות בני קיימא אצל הסטודנטים.

לאחר הברכות, עלו לבמה מרצות המסלול, הבוגרים והבוגרות וקיבלו את תעודת הגמר לקול קריאות העידוד של משפחותיהם. את הערב חתמו 'תיאטרון פיילבק – מרחב היצירה', שהציגו ביצירתיות תכנים הקשורים בהורות ומשפחה והשאירו את הנוכחים חסרי מילים.

הלימודים במרכז להורות הינם תחילתו של מסע בו הלומדים מעצבים ומייצבים עצמם כהורים וכמנחים. בהזדמנות זו אנו קוראים לאנשי חינוך לבוא ולהצטרף למסלולי הלימוד במרכז להורות –  להתפתח מקצועית ולרכוש פרופסיה חדשה.

כדי להתעדכן בכלל הפעילויות שלנו, הנכם מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק של המרכז להורות משמעותית או ליצור קשר במספר 1-700-70-74-75.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*