מתנות ממותגות לעובדים לפסח

מתנות ממותגות לעובדים לפסח

מתנה לחג זה לא רק חלק מהמסורת היהודית, כמו גם המסורות של מרבית העמים בעולם. המנהג הזה, של רכישת מתנות ממותגים לעובדים לפסח, לפורים, לראש השנה ולשאר החגים הפך לחלק מהתרבות העסקית. העובדים שלכם ממש מצפים מכם למתנה. היא לא חייבת להיות הכי יקרה שיש. היא לא חייבת להיות הכי זוהרת שיש. היא אפילו לא חייבת להיות בהתאמה אישית. אבל היא בהחלט צריכה להגיע, ולהגיע בזמן, ממש לפני החג.

ההבדל בין מתנות רגילות לחגים לבין מתנות ממותגות הוא האפקט הכפול. כאשר אתם ממתגים את המתנות שאתם נותנים לעובדים שלכם לחגים, ובכלל, אתם בעצם לא רק מפנקים את העובדים שלכם, ויוצרים תרבות חברה טובה יותר, אלא גם ממתגים את החברה שלכם בצד של העובדים, שזה חשוב לא פחות מאשר מיתוג בצד של הלקוחות.

איזה מוצרים אפשר למתג?

יש שוק שלם של מוצרים למתנות לחגים ובכלל, אבל בתוך השוק האינסופי הזה ישנה האפשרות להתאמת מתנות ממותגות לעובדים לפסח, כמו גם לחגים אחרים, הן מבחינת המוצר עצמו, והן מבחינת המיתוג.

  • מחבת קרפ – מצד אחד כולם אוהבים קרפים, אבל מן הצד השני למרבית האנשים אין מחבת קרפים בבית, ובשביל לעשות קרפ כמו שצריך מחבת קרפים ברמה גבוהה. מדובר במתנה לא יקרה, ייחודית, ומהנה לשימוש, והכיף של הקרפים ימשיך עם העובדים שלכם למיתוג וחיבור בין המותג שלכם לבין הכיף שלהם.
  • פותחן יין חשמלי – יין ישמח לבב אנוש, אבל בשביל לשתות אותו, צריך לפתוח את הבקבוק, ועדיף לעשות את זה עם סטייל ובקלות. פותחן יין חשמלי הוא אחד הגאדג'טים הטובים ביותר כמתנה לעובדים, שכן, כמו אחיו הגדול מחבת הקרפים, הוא לא נפוץ מאוד, אבל שימושי מאוד וידידותי מאוד למשתמש, מה שממתג אתכם כנותני המתנה בתור אנשים שרוצים לעשות טוב עם המתנות שלהם.
  • שייקר נייד – קראתם נכון, מדובר במכשיר נייד שמתחבר ל-USB, ומאפשר לכם לעשות שייקים "על הדרך". זה כיף, זה בריא, ומאפשר שיפור, לעיתים ענק, באיכות החיים. אפשר לעשות שייק מהיר באוטו "בדרך ל" או "בדרך מ", והמתנה מתאימה לא רק למי שעובד ברכב, אלא גם במשרד. אתם תמותגו בתור אנשים וחברה שחושבים מחוץ לקופסה.

להיות מיוחדים – ולהשאיר רושם טוב

אתם מכירים את זה שבעמוד החיפוש של מנוע החיפוש גוגל מופיעים מעת לעת שינויים בעמוד? בהתאם לחג זה או אחר, בהתאם למאורע זה או אחר, אפילו ימי הולדת של אנשים מפורסמים אשר שינו את פני ההיסטוריה מקבלים ייצוג במהלך שהוא מעין מיתוג מהיר ומעניין לעמוד החיפוש של החברה.

זה כיף, זה נחמד, והם לא חייבים לעשות את זה, אלא עושים את זה כי הם יכולים, וזה נחמד. אתם יכולים לעשות משהו דומה, לעובדים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*