מתווה הלימודים והפתרון לבית ספר רננים

מתווה הלימודים והפתרון לבית ספר רננים

בישיבת הערכת מצב שהתקיימה ביום ראשון בצהריים, הוחלט כאמור להמשיך את המתווה במערכת החינוך כמו בשבוע שעבר. על פי הנתונים שנאספו ע"י מינהל החינוך, 90 אחוז מגני הילדים עובדים באופן מלא ולגבי יתר המסגרות, העירייה פועלת במרץ למציאת פתרונות. כך לגבי המיגון והצבת ממ"דים במקומות הנחוצים, בהתאם להחלטת ראש העיר. פתרון נמצא גם לבית ספר רננים.

כזכור, לאור החלטת ראש העיר על רכישה והצבת ממ"דים חדשים במוסדות החינוך, הוחל השבוע בהצבת הממ"דים לאחר שהושלמו עבודות התשתית במוסדות שניתן וצריך לחזק שם את המיגון. במינהלי החינוך וההנדסה אומרים כי העבודות תימשכנה עד להשלמת כל המיזם והצבת כל הממ"דים שנרכשו.

המתווה הנוכחי, המתקיים כבר כמה שבועות, מאפשר לכל תלמידי אשדוד ללמוד בכל המסגרות ברמת מענה אופטימלי, עד ארבעה ימי לימוד, למעט בית ספר רננים שבו תנאי המיגון לא מאפשרים יותר מיום לימודים אחד לכל תלמיד. גם הצבת ממ"ד בבית הספר היא בעייתית משום שאינה מאפשרת הגעה עד 45 שניות. על כן, עיריית אשדוד באמצעות מינהל החינוך, בחן כל דרך כדי לאפשר גם לילדי רננים ללמוד במתכונת המתווה הקיים, והפתרון שהוצע הוא לימודים בבית ספר חדש ברובע ט"ז, אשר בנייתו הסתיימה לאחרונה והוא עומד כמובן בתנאי המיגון. הסכמה לכך ניתנה ע"י ועד ההורים העירוני והורי בית הספר, והפתרון הנ"ל עובר לשלב היישומי כבר כעת.

 

 

לבד מהעמדת בית הספר החדש, העירייה מציעה גם הסעה לבית הספר וחזרה הביתה בסוף היום, כך שלתלמידים תהיה אפשרות ללימודים מלאים כל השבוע, במקום פעם בשבוע, ובתנאים בטוחים. בעירייה מצפים כמובן לשיתוף פעולה של ההורים, וככל שיינתן אור ירוק למהלך הוא יבוצע מיידית.

במינהל החינוך ומינהל ההנדסה ממשיכים בהצבת הממ"דים במוסדות החינוך, מתוך רצון להרחיב את מעגל הלומדים ככל שרק ניתן, כשלתלמידים יהיו כל תנאי המיגון ללמידה בטוחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*