משתלם לחגוג שנה עם גאל

משתלם לחגוג שנה עם גאל

קומפלקס הקוסמטיקה והטיפוח הגדול בישראל, פרסטיז' ביי גאל, בבעלות הקוסמטיקאית הפרא רפואית, גאל אלקסלסיאסרף, יציין יום הולדת ראשון ב-15.1.2015 בחגיגה גדולה ולכבוד האירוע מציע חגיגה של הטבות והנחות מטורפות.

בין המבצעים: חבילה זוגית של טיפול פנים קונבנציונאלי הכולל ניקוי וניקוז קומדונים, פילינג, ניקוי עמוק, חיטוי, כיווץ נקבוביות, מסכות הרגעה ומסכות טיפוליות ב-400 ₪ לזוג במקום 560 ש"ח, עיסוי זוגי לבחירה: שוודי קלאסי/רקמות עמוק 60 דק' ב-340 ש"ח במקום 440 ש"ח, חבילה זוגית פדיקור מיני/ספא/רפואי השני ב50% (התשלום על הגבוה מביניהם), 1+1 בחבילות הלייזר (10 טיפולים, התשלום על הגבוה מביניהם), חבילה זוגית של מניקור לק ג'ל 1+1, חבילת תספורת אישה זוגית, 1+1 ע"י המומחה לעיצוב שיער מפריז, ז'ון מארק (בתיאום מראש ועל בסיס מקום פנוי) וחבילת אירוע ערב: איפור מקצועי ופן תלתלים/חלק/מוברש ב-350 ש"ח (על בסיס מקום פנוי ובתיאום מראש). כמו"כ לרשות הלקוחות מחלקה בה מוצעים תכשיטים מיוחדים וחבילות מוצרי איפור וטיפוח במחירים הוגנים.

כל המבצעים למחזיקי כרטיס vip של פרסטיז ביי גאל ומצטרפים חדשים כאשר ההצטרפות למועדון הלקוחות הינה ללא עלות עד ה-15.1.15. לקוחות VIP נהנים מהטבות בגובה 5% הנחה קבועה על כל הטיפולים ו-10% הנחה על כל המוצרים (בימים של הטבות אין כפל מבצעים, חידוש מנוי בעלות של 50 ש"ח לשנה. ט.ל.ח).

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*