משחק על עונה שלמה: הערב, אשדוד מול קרית גת

משחק על עונה שלמה: הערב, אשדוד מול קרית גת

כשהיא סוחבת על גבה ארבעה הפסדים רצופים בארבעת המשחקים האחרונים, ונמצאת במקום הלפני האחרון בליגת ווינר סל , תתארח הערב (רביעי) מכבי "קפלן" אשדוד באר-טוביה, למשחק חוץ קריטי ביותר מול האחרונה בטבלה, מכבי קרית גת, באולמה הביתי באשקלון.

המשחק שמוקדם מהמחזור ה-12 של הליגה, יפגיש בפעם השנייה העונה את שתי הקבוצות הדרומית, שכזכור, בפעם האחרונה שאשדוד התמודדה מול קרית גת, זה קרה במחזור הראשון של עונת הכדורסל של ליגת ווינר, אז הקבוצה של טפירו במשחקו הראשון בליגת העל כמאמן ראשי, גברה בצורה מוחצת 90-68 על הקבוצה של נתי כהן דאז, ואלעד חסין מאמנה הטרי כיום. אלעד חסין שעבורו יהיה זה משחקו הראשון על הקווים של הקבוצה מהקריה, יקווה להוציא את המארחת לדרך חדשה ולטפס כמה שיותר מהר מהמקום האחרון אליו התדרדרה.

MOLD0058

דניאל יואינג, חייב לקחת אחריות. צילום: לירון מולדובן

טפירו שמאז אותו ניצחון במחזור הראשון, השיג רק עוד שני ניצחונות ליגה אל תוך הארסנל של הקבוצה, מקווה בוודאי לקבל את אותה היכולת משחקניו כמו במשחק הראשון בין הקבוצות, ועיקר הכוונה היא כלפי הגארד דניאל יואינג, שכיכב באוה התמודדות עם 7 צליפות מחוץ לקשת מתוך 9 ניסיונות!

מכבי אשדוד תופיעה גם למשחק מחר עם שלושה זרים בלבד, כל זאת לאחר השחרור של קליסטוס איזוקו הסנטר בשבוע שעבר. ובקבוצה ממשיכים לחפש את החיזוק הנכון ביותר עבורם, כששמות כמו ג'רל מקניל, ג'קי קרמייקל (לשעבר בראשון לציון), ואפילו אייזיאה סוואן האקס, עלו על הפרק בשבוע האחרון.

מן הצד השני כאמור, קריית גת מגיעה אל המפגש מחר כשאף היא כמו יריבתה מחר, נמצאת במיני כדור שלג שלילי, לאחר שהפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה. האחרון היה בבית מול גלבוע -גליל, שהדהימה אמש את מכבי תל אביב הגדולה בהיכל "מנורה".

MOLD0345

חגיגות הניצחון במחזור הפתיחה צילום: לירון מולדובן

אור סולומון שליהטט בעונה שעברה על הפרקט באולם "הקריה", יפגוש מחר את האקסית מאשדוד בפעם השנייה העונה, וביחד עם מרקו קליניגסוורת שחוזר מפציעה, יקוו לעשות הכל בכדי להחזיר את קבוצתם הדרומית למסלול הניצחונות.

המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה עומד על 2-2, כשבעונה שעברה קרית גת ניצחה פעמיים מתוך שלושת משחקי הליגה את אשדוד בקרבות ביניהן, ובמשחק הגביע בין השניים במסגרת רבע הגמר בעונה שעברה, הייתה זאת אשדוד שיצאה עם ידה על העליונה.

Player to watch:

השחקן החם ביותר של קריית גת מתחילת העונה הוא הגארד המצויין טיישון טיילור. טיילור שנמצא במקום השני בממוצע מספר הנקודות בין קלעי ליגת העל, נחשב לשחקן פעלתן מאוד ובעל חדירה אגרסיבית ונאה לעין.

טיילור שמשחק השיא שלו עד כה בליגת העל היה מול הפועל תל אביב, באותו משחק בית אותו ניצחה קרית גת, וקלע בו 25 נקודות, יודע שאם ההגנה של אשדוד תשמור עליו כמו ששמרה במשחקיה האחרונים, הרי שסיכוייו להצליח ולתת עוד ערב מוצלח על הפרקט בהיכל "דראט בויד" לא קטנים, ואף עשויים להעניק לקבוצתו ניצחון ליגה שלישי בסך הכל העונה.

DKA_0793

אדם אריאל. נעלם לאחרונה. צילום: דודו קקון

Match-up:

הראש בראש מחר יפגיש בין שני השחקנים בעמדה מספר 5 אצל שתי הקבוצות.
מצד אחד השחקן היציב ביותר בצד הצהוב-כחול, ג'ייק כהן המתאזרח, שמותיר עד כה העונה ממוצעים של כמעט 14 נקודות למשחק פלוס שישה רבאונדים. ומן העבר השני מרקו קיליגסוורת הווטרן הוותיק בליגת העל, שידע לא מעט מאבקי השרדות בשנותיו בליגה, וחוזר מפציעה די ארוכה שפקדה אותו מתחילת העונה. החשיבות אצל שחקני המפתח הללו עבור קבוצתם ברורים ביותר, במיוחד שהגארדים משני עברי הפרקט לא הכי יציבים בלשון המעטה.

בחזרה להיסטוריה:

המפגש הזכור ביותר מתוך ארבעת משחקי הליגה בין שתי הקבוצות, הוא גם המשחק הראשון בין הקבוצות שהיה במסגרת המחזור השמיני של העונה שעברה.
הצהובים מאשדוד שהגיעו למשחק ברצף ניצחונות מרשים מבחינתם, היו בפיגור מפתיע לאורך כל המשחק מול הקבוצה שעשתה את צעדיה הראשונים בליגה הבכירה. סל הניצחון הזכור כמובן בותו המשחק היה שייך לאחד הכוכבים באשדוד בעונה שעברה, דיאנטה גארט, שאמנם סיים ערב מינימלי עם 11 נקודת סך הכל, אך מהלך מחוף אל חוף שלו בשנייה האחרונה הביאה ניצחון סופר מתוק לאשדוד ולצביקה שרף.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*