מרתון החנוכה של יחיאל לסרי

מרתון החנוכה של יחיאל לסרי

ראש העיר יצא היום למרתון הדלקת נרות עם כיתות הכוננות, מד״א ובבית חולים אסותא, לכל לורקיישן הוציא ראש העיר פוסט נפרד,

 

באסותא אשדוד מאירים באור של תקווה את חיי הפצועים ובני משפחותיהם.

שמחתי להשתתף היום באירוע חנוכה בביה״ח שלנו אסותא אשדוד, ולהביא בשמכם את ברכת העיר אשדוד ביחד עם רב העיר הרב יוסף שיינין שליט״א, למנהל ביה״ח דר׳ ארז בירנבוים וכל צוותי הרפואה ועובדי בית החולים, שהפך מאז יום הקמתו למרכז רפואי מוביל בישראל ולאור גדול עבור חיילי צה״ל ובני משפחותיהם מאז תחילת המלחמה, כמו עבור תושבי אשדוד והסביבה בימי שגרה וחירום-במקצועיות, יחס אישי חומל ואוהב, ומסירות יוצאי דופן. בכך משיא אסותא אשדוד, תרומה מרכזית לתחושת הביטחון של תושבי העיר והסביבה, ולחוסן הלאומי של מדינת ישראל.
בתפילה לשלומם של חיילות וחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, רפואה שלמה לפצועים, וחזרת החטופים בריאים ושלמים לביתם. אמן.

 

בבית חולים אסותא

 

הדלקת נר חמישי עם כיתות הכוננות העירוניות

הגבורה של התושבים בולטת מאוד בחרבות ברזל, ורוח ההתנדבות מפעימת הלב הובילה להקמתן של כיתות כוננות שמגבירות את תחושת הביטחון ברחבי העיר.

הודיתי הערב, בהדלקת הנר החמישי, לכל המתנדבים שהגיעו בהמוניהם כדי לממש הלכה למעשה את מהות החוסן העירוני של העיר כולה, הבנויה מחיבור בין קהילות הפועלות יחד לטובת מקום טוב יותר לכולנו ועושים זאת באהבה גדולה ובמסירות.

ההתגייסות המדהימה והמהירה היא הכוח של העיר אשדוד ומדינת ישראל כולה, שבניה ובנותיה נלחמים בכל חזית כדי להשיב את השקט והשלווה.

בירכנו יחד לחזרתם של חיילי צה"ל הביתה לשלום, להחלמת הפצועים ולהחזרת החטופות והחטופים הביתה במהרה. אמן.

 

 

בתחנת כב״ה אשדוד

הדלקתי הערב נר חנוכה עם כוחות כבאות והצלה באשדוד בפיקודו של טפסר משנה אריאל אבן דנן, העושים על משמרתם ושומרים על כולנו בכל ימות השנה ובמיוחד ב"חרבות ברזל".

אנחנו רואים אותם בכל זירה, מטפלים, רצים קדימה, בודקים את הזירה כדי שאיש לא ייפגע ומהווים חגרות ביטחון אמיתית.

הודיתי לכולם על הפעילות המאומצת ועל הרוח המדהימה שלהם, שהתחזקה עוד יותר במהלך ימי הלחימה מתוך תחושת השליחות המאפיינת כל אחת ואחד מהם.

 

 

הקדשנו את האור של נרות החנוכה להחלמתם של כל הפצועים והפצועות, לשובם לשלום הביתה של כל חיילי וחיילות צה"ל וכוחות הביטחון ולהחזרתם הביתה של החטופים והחטופות במהרה.

חג שמח ומאיר לכל משפחות אשדוד!

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*