מקיף ט׳ – אלופת המחוז

מקיף ט׳ – אלופת המחוז

מועדון בית ספרי מקיף ט אשדוד לכיתות ז-ח זוכה באליפות מחוז דרום ומרכזביוזמת הרשות הספורט העירונית מ,נהלת מקיף ט הגב' אוסנת מורדו, נציגי הפועל אשדוד בכדוריד מר עופר קושמרו וחגי סיטרוק וביוזמתו של סמנכ"ל רשות הספורט  בני חזקיה פתיחת מועדון בית ספרי לבנות בכדוריד לבנות ז-ח על מנת להעצים את כדוריד הנשים בעיר ..

בנות המועדון הבית ספרי זכו למעטפת של כחמישה אימונים בשבוע ולבוגרות מבניהם אף שני משחקים מדי שבוע. הפגנת רצינותן של השחקניות, התמדתן והשקעתן במשחק הכדוריד השתלם להן בסופו של דבר. אחרי פתיחת עונת קצת מקרטעת של ליגת בתי הספר, בנות המועדון הצליחו לנצח את רוב משחקיהן דבר שאפשר לסיים במקום הראשון בבית, ולקבל משחק הצלבה נוח יחסית מול המדורגת רביעית (מקיף ט ראשון לציון). בבית הגמר ניצחה קבוצת מקיף ט' את הראשלציות בתוצאה 22:14 והמתינה ליריבתה מהמשחק המקביל בין הקבוצות החזקות של נס ציונה ורמת גן. בתום המשחק בין השתים האחרונות, ניצחה קבוצת יהלום רמת גן והעפילה למשחק הגמר מול מקיף ט' אשדוד.

מחצית ראשונה מאד שקולה בין השתים, העידו על כך שלא הולך להיות פשוט לבנות אשדוד. התקפות המרובות של האשדודיות על שער יהלום רמת גן, נבלמו אך הצליחו לייצר פער של שני שערים במחצית. אחרי הנחיות מאד ברורות בהפסקה של המאמן חגי סיטרוק, ודרייב מאד חזק של השחקניות לנצח את המשחק ולזכות בגביע, הצליחו שחקניות אשדוד והשוערת מאיה זלמן לבלום את התקפות יריבותיה ומנגד הצליחו לכבוש יותר ויותר במשחק ההתקפה שלהן. בשריקת הסיום, תוצאת המשחק הייתה 21:15 לטובת מועדון בית ספרי מקיף ט, שזכו להניף את הגביע.

חגי סיטרוק מאמן מועדון בית ספרי מקיף ט מספר "לבנות האלה מגיע הרבה כבוד, זאת לא הייתה להם עונה קלה. רוב השחקניות במועדון הן שחקניות צעירות מכיתה ז, הנשענות על יכולותיהן של הבוגרות מכיתה ח. האימונים האינטנסיביים שלהם באגודה, תחת שרביטו של חן אוחנה, הובילו לשיפור ביכולתן ולעליה ברמת המשחק שלהן. אני שמח מאד על כך שבשנה הראשונה בה נפתח מועדון בית ספרי במקיף ט, מצליחות הבנות להגיע למקום הראשון (מתוך סה"כ כשמונה מועדונים) לנצח בגמר ולהניף את הגביע. שאפו לשחקניות ולמנהלת בית הספר אוסנת מורדו על הצבת האתגר והעמידה בו, וכן תודה למר בני חזקיה, שללא תמיכת הרשות העירונית לספורט בספק אם כל הפרויקט היקר והאיכותי הזה היה יוצא לפועל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*