מצע החינוך של ברק ומרק

מצע החינוך של ברק ומרק

המועמד לראשות העיר, ברק סרי הציג יחד עם שותפתו לסיעה הגב׳ שרון מרק את מתווה החינוך החדש לאשדוד 2023-2028: ״אנחנו יוצאים עם מתווה חסר תקדים שישנה את פני החינוך בעיר ויעניק הזדמנות שווה לכל ילד וילדה. הגיע הזמן להתקדם ולהביא את אשדוד לקדמת החינוך בארץ. לא במניפולציות של מספרים- במעשים!״

ברק סרי וסגנית ראש העיר לשעבר והממונה על החינוך ומספר 2 ברשימת אשדוד מתקדמת, שרון מרק הציגו היום (יום ג׳) את תוכנית ומתווה חינוכי לאשדוד 'בכיתת העתיד'.

את המתווה גיבשה שרון מרק בייעוצו של פרופ׳ עמי מויאל, תושב העיר המכהן כנשיא אפקה – המכללה האקדמית האקדמית להנדסה בתל-אביב וכיו״ר מועצת המנהלים של מט״ח.

תכנית המתווה תיפרס על פני חמש שנים ועתידה להפוך את אשדוד לעיר המאמצת חדשנות כדרך חיים ומובילה לאומית במגוון תחומים.
אשדוד, בהובלתו של ברק סרי, תיתן מענה חינוכי מקיף, חדשני ורלוונטי לכלל הגילאים – תוך מתן הזדמנות שווה לכל ילדה וילד למיצוי מירבי של פוטנציאל יכולותיהם ושימת דגש על טיפוח מצוינות אישית והקניית כישורים נדרשים ומיומנויות אישיות, הנדרשות לכל אזרח בחברה המודרנית. כל זאת תוך הענקת חוויה חינוכית מהנה, מעשירה ומעוררת סקרנות והעמקת השייכות לקהילה ולסביבה.

 

צילום: אבי רוקח

 

סרי הדגיש:

״אני מסתובב ברחבי העיר ורואה את השלטים שאשדוד במקום ראשון בחינוך. שלטים ששולמו עליהם כספים רבים מכספי הציבור. אשדוד במקום הראשון במה? מודעות פרסום לחוד ומעשים לחוד. הכל מניפולציות. המצב הנוכחי של החינוך בעיר בלתי נסבל. אשדוד במקום האחרון של החינוך בעולם החדש.
הגיע הזמן להתקדם ולא ללכת אחורה. הילדים שלנו הם עולם במלואו. הם עולם שלם של חלומות ורצונות להגיע רחוק. הגיע הזמן להביא את אשדוד לקדמת החינוך בארץ. לא במודעות פרסום אלא במעשים״

 

 

הממונה על החינוך ומספר 2 ברשימת אשדוד מתקדמת, שרון מרק:

״כאשת חינוך ואמא לארבעה ילדים במערכת החינוך העירונית- הנפתי את דגל החינוך כדי לשנות ולהפוך את החינוך לרלוונטי עבור ילדיי העיר. אחרי שראיתי מבפנים כממונה על החינוך כיצד הדברים עובדים הבנתי שצריך בדחיפות לבנות מחדש את המדיניות החינוכית באשדוד ולשנות את מבנה מינהל החינוך בעירייה ואת יחסו להורים״. מרק הוסיפה: ״אחד מהיעדים שלנו במתווה החדש הוא שהילדים יגיעו שמחים לבית הספר בכל בוקר – מהשמחה הזו תגיע המצוינות.

יעדים נוספים במתווה כוללים לקיחת אחריות על גילאי לידה עד שלוש והמסגרות הפרטיות, הקמת מוסד אקדמי מוביל, פתיחת אזורי רישום לתיכונים והרחבת אפשרויות הבחירה בחינוך, הקמת מרכזי מצוינות, הקמת מוסדות חינוך אלטרנטיבים ובתי ספר מכילים. אבל ובעיקר – להתאים את החינוך באשדוד לעולם החדש ולאפשר את מימוש החלומות והפוטנציאל של כל צעירה וצעיר בעיר״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*