מסעדת פטרה תפעל בערב ליל הסדר ולאורך כל ימי החג כרגיל

מסעדת פטרה תפעל בערב ליל הסדר ולאורך כל ימי החג כרגיל

מסעדת פטרה, שהינה מוסד קולינארי מוביל בישראל, הממוקמת על הקו הראשון לים בחוף הקשתות באשדוד והיא טבולה בצמחייה ירוקה ובאווירה פסטורלית ונעימה מודיעה כי תהיה פתוחה בפסח, כולל ערב ליל הסדר וכל ימי החג וחול המועד.

המסעדה,  בבעלות המסעדן סימו בן חובל, אשר משמש כמוביל הקו הקולינארי הראשי, מציעה תפריט אוכל גיאורגי, שאינו כשר הכולל מגוון מאפים ותבשילים מן המטבח הגרוזיני המסורתי, לצד מנות אירופאיות קלאסיות מהדגה הימית, פירות ים ובשרים משובחים. במסעדה מנות ייחודיות מהעולם הקולינארי הרחב של גיאורגיה, לרבות החצ'פורי המפורסם של פטרה במילויים שונים (גבינות, שעועית אדומה, גבינות ופירות ים), אצ'רולי – חצ'פורי עם ביצת עין, צ'יבורקי, חינקלי, תבשילים שונים: צ'קפולי, אוסטרי סליאנקה, צ'נחי ועוד.

בנוסף, התפריט של השף הראשי והבעלים, סימו בן חובל, מגוון וניתן למצוא בו מרקים (חרצ'ו-מרק גרוזיני, דגים, סרטנים, פטריות, בצל) לצד פטריות מוקפצות ברוטב (שמנת/פטריות/טריאקי), מיקס פירות ים, סטייק אנטריקוט ברוטב שום ויין או שמנת, דואט פילה בקר וכבד אווז, לברק ברוטב שמנת פטריות, לברק פירות ים, סטייק סלמון ברוטב שמנת פסטו ועוד…

כל המנות מיוצרות על ידי טבחים המתמחים באוכל הגיאורגי בהובלת סימו בן חובל כשעל היעוץ הקולינארי מופקד השף בל מילר. הבצקים מיוצרים במקום ונאפים בתוך תנור אבן כנהוג בגיאורגיה, התבשילים והמילויים מקורם במתכונים עתיקים והטריות מורגשת בכל מנה ומנה.

נציין כי מסעדת פטרה אשדוד סיימה השבוע שיפוץ גדול שהחל לפני מלחמת חרבות ברזל, הכפילה את שטח המסעדה, כמו גם את המטבחים, בהם מטבח פרונטאלי, הגביהה את המרפסות שניתן לראות את החוף מכל מקום. כיום ניתן לתת מענה קולינרי לכ-350 סועדים בו זמנית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*