מנהלת רובע ג׳ מסכמת שנה

מנהלת רובע ג׳ מסכמת שנה

במהלך השנה עסוקים כולם בפעילות אינטנסיבית שנועדה לקדם ולשפר את סביבת החיים. ילדים ונערים, הורים ומבוגרים, קשישים וזקנים כולם רוצים לחיות במקום נעים וטוב יותר, כך גם הגננות, צוותי החינוך המורים ומנהלי מוסדות החינוך. כך גם הסוחרים וכל מי שחי ועובד ברובע. ומי אחראי לזהות את הצרכים, לעמוד בקשר עם כולם ורתום אותם למשימה המשותפת, לסנכרן בין הגופים, לתאם את הפעילות ולקדם את הרובע בהתמדה? מינהלת הרובע!

על העבודה המורכבת והעמוסה הזאת אחראית כאמור מינהלת הרובע, בראשם ראש המינהלת, וטקס סיכום לשנת הפעילות היא ההזדמנות לעצור לרגע, להביט לאחור ולהתרשם ממה שנעשה במהלך השנה האחרונה.

בשבוע שעבר התקיים אירוע כזה ברובע ג', אליו הגיעו תושבים רבים וכל מי שחי ופועל ברובע. ראש מינהלת הרובע מר יעקב ביטון יכול היה לטפוח לעצמו על השכם ולשבח את כל העושים במלאכת הקודש בכל מיני משימות ולכל אורך השנה. הוא תיאר את הפרויקטים שבוצעו ברובע בתחומי גינון ופיתוח, ניקיון וטיפוח חצרות, עזרה לקשישים, קידום מיזמי תמ"א, חידוש תשתיות, התקנת מדרכות, הצבת תאורה, עבודה מול מוסדות החינוך וקשר עם בעלי העסקים, פעילות משותפת עם ועדי בתים וקשר קבוע עם התושב.
אירוע הסיכום הוא בהחלט אירוע מכונן המסכם פרק עבודה נוסף בתכנית ארוכת שנים שנועדה לקדם את הרובע ולאפשר סביבת חיים נעימה יותר כשהתושבים נוטלים חלק פעיל ומידה רבה של אחריות למקום מגוריהם. היתה זו הזדמנות לומר תודה לכל השותפים בעשייה ולהעניק תעודות הוקרה והערכה לפעילים המקדישים מזמנם וממרצם לקהילה.

ביטון הודה לראש מינהל התפעול מר שלמה רוטנברג שכיבד את המעמד ובירך את השותפים. כמו כן הודה לחבריו לעבודה, ראשי מינהלות רבעים סיטי (חיים אייש) ו-ז' (אברהם ליבוביץ') על השתתפותם ולמר אהרון מור על הנחיית האירוע. תודות נוספות לדובר איחוד הצלה מר רבי עמיר וכמובן לכל התושבים והפעילים שהגיעו ומסייעים כל השנה לעבודת המינהלת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*